Tjølling Legekontor

Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av Tjølling Legekontor

Gir trygghet.

Lege: Fredrik Hanson Skrevet

Hanson er en lege som svare på ting selv i sin ferie. Han er også en av de få legene jeg har møtt som ser og innrømmer feil. Men selvsagt så det feil som ikke er av farlig karakter. Men noe alle kan gjøre. Dette gjør han til en lege det står respekt av i mine øyne. Og en lege jeg vil anbefale på det sterkeste. Han er nøye og utrolig rolig. Han ringer når det er ting som han vil at man skal vite fort. Sender deg fort til spesialister. Og gir seg ikke før han har funnet en som har tid til og ta deg i mot fort når det kreves. Derfor er jeg kjempe glad får og ha Hanson som fastlege...

Fantastisk!

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Hele familien på fire har Astrid som fastlege. Hvert eneste legebesøk har vært positivt. Her føler vi oss tatt på alvor og lyttet til, uansett om det var stort eller smått. Håper vi har Astrid "til evig tid".

Varm og empatisk

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Astrid Nilsson er en fantastisk, hjertevarm lege som bryr seg om pasientene sine. Hun inkluderer pasienten i konsultasjonen, lytter og veileder. Leger som henne kommer man ikke så ofte over, og bytter man aldri ut.

Trygg, lyttende

Lege: Fredrik Hanson Skrevet

Tar pasienten på alvor, sendes videre om nødvendig, følger opp med brev etc av prøveresultat uten å måtte spørre.

Grundig og effektiv lege

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

En fastlege som er grundig i undersøkelser og samtaler. Gir tydlige og forståelige tilbakemeldinger. Man får kjapt en akkuttime dersom det er nødvendig.

Staben rundt er og veldig bra, både ved prøvetaking og reseptforespørsler.