Tjølling Legekontor

Telefonnummer33 18 05 8033 18 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av Tjølling Legekontor

Fantastisk!

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Hele familien på fire har Astrid som fastlege. Hvert eneste legebesøk har vært positivt. Her føler vi oss tatt på alvor og lyttet til, uansett om det var stort eller smått. Håper vi har Astrid "til evig tid".

Varm og empatisk

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Astrid Nilsson er en fantastisk, hjertevarm lege som bryr seg om pasientene sine. Hun inkluderer pasienten i konsultasjonen, lytter og veileder. Leger som henne kommer man ikke så ofte over, og bytter man aldri ut.

Trygg, lyttende

Lege: Fredrik Hanson Skrevet

Tar pasienten på alvor, sendes videre om nødvendig, følger opp med brev etc av prøveresultat uten å måtte spørre.

Grundig og effektiv lege

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

En fastlege som er grundig i undersøkelser og samtaler. Gir tydlige og forståelige tilbakemeldinger. Man får kjapt en akkuttime dersom det er nødvendig.

Staben rundt er og veldig bra, både ved prøvetaking og reseptforespørsler.

Innsikt, forståelse og trygghet

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Etter lang sykehistorie med ulike symptomer og diffuse plager, har hun ikke gitt seg før hun har fått svar på hva som feilte meg. Jeg ble sendt til spesialister og andre undersøkelser helt til rett diagnose forelå. Deretter ble jeg godt fulgt opp underveis og selv nå i ettertid, tar hun alt jeg forteller på største alvor. Jeg kan ikke få fullrost min lege. Jeg er heldig. Hun gir seg ikke før jeg har det bra.
Forøvrig møter jeg kompetente, blide og hyggelige ansatte på lab og resepsjon, jeg føler meg ivaretatt hver gang jeg kommer dit.
Skulle ønske det var programsending på tv på venterommet.