Tjølling Legekontor

Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av Tjølling Legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Dyktig og betryggende lege med høy kompetanse. Svarer raskt på E- meldinger og følger opp pasientene.

Meget fornøyd pasient

Lege: Eivind Ree Hanson Skrevet

Meget flink lege Reddet synet mitt på venstre øye Har vært hos han flere ganger Tar seg god tid og er flink til å lytte til det du har og si til han Sjekker tidligre besøk Undersøker meg grunndig før besøket er over Går derfra med en god følelse og er ganske sikker på at sykdommen eller skaden min har han god kontroll på Fin parkering plass og helt greit venterom

Flink lege som tar deg på alvor

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Alltid hyggelig og flink , glad jeg har fåttdwn fastlegen her 👍tid til og lytte og finner ut hva som ‘skurrer’ og har flott oppfølging av pasientene , takk mvh

Gir trygghet.

Lege: Fredrik Hanson Skrevet

Hanson er en lege som svare på ting selv i sin ferie. Han er også en av de få legene jeg har møtt som ser og innrømmer feil. Men selvsagt så det feil som ikke er av farlig karakter. Men noe alle kan gjøre. Dette gjør han til en lege det står respekt av i mine øyne. Og en lege jeg vil anbefale på det sterkeste. Han er nøye og utrolig rolig. Han ringer når det er ting som han vil at man skal vite fort. Sender deg fort til spesialister. Og gir seg ikke før han har funnet en som har tid til og ta deg i mot fort når det kreves. Derfor er jeg kjempe glad får og ha Hanson som fastlege...

Fantastisk!

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Hele familien på fire har Astrid som fastlege. Hvert eneste legebesøk har vært positivt. Her føler vi oss tatt på alvor og lyttet til, uansett om det var stort eller smått. Håper vi har Astrid "til evig tid".