Henrik Hofgaard

Sognsvn.75 D, Ullevål Stadion 0805 Oslo

Sognsvn.75 D, Ullevål Stadion 0805 Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Henrik Hofgaard

Dr.Hofgaard er den beste kirurgen innen sitt felt!

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Har blitt behandlet for kneskade og et lite kirurgisk inngrep på foten. Han vet hva han gjør hele veien.

.....akkurat sånn skal det være.......

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Da en akutt forverring av vondter ' i min h. hofte slo ut i full blomst i slutten av juni, ble jeg mildest talt fortvilet. Krykker og noe smertestillende ble nødvendig.To dager etter min kontakt med Vertikal Helseforsikring, ble jeg tatt imot av Dr. Hofgaard.Tanken om at jeg kanskje var litt pysete, hadde slått meg. Men måten han tok imot meg på, gjorde at jeg følte meg som om jeg var den eneste pasienten i verden. Han formidlet all verdens tid, og jeg ble lyttet til, og etterhvert tydelig forklart at utfra min rtg.us, var det ingen tegn som indikerte behov for operasjon.Men han hadde , med sitt kliniske blikk, registrert at virkelige plager hadde jeg. MR skulle taes, og ut fra den ville han gi meg beskjed om behandlingen videre.Dagen etter MR ringte han meg, og forklarte hva videre.At jeg måtte "holde ut" i 5 uker før operasjon kunne tilbys, ( nb. Juli mnd stengt.) skulle jeg alltids klare, og det tillegger jeg Dr. Hofgaards tydelighet, oppmuntring og ivaretagende forklaring. Operert inn totalprotese 16 August , og pr.d. er jeg lykkelig eier av ny' hofte som oppfører seg akkurat som den skal. Og det, takket være en dyktig og omsorgsfull doktor!