Øre-nese-halslegene DA

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Øre-nese-halslegene DA

Fantastisk med barn

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Var her med et lite barn med legeskrekk som ikke ville la seg undersøke. Utrolig tålmodig lege, som fant alternative løsninger der plan a (og b) ikke lot seg gjennomføre. Småen vil nå bare til "dr. Hogne" om vi har andre legeavtaler.

Kunnskapsrik og snill

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Utrolig fornøyd med timen min hos Hogne. Han tok meg i mot meg med trygghet og engasjement rundt problemet mitt. Hogne er den beste legen jeg har vært hos, anbefales sterkt!

Veldig fornøyd!

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

En flink, hyggelig og empatisk mann som tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Jeg er kjempe fornøyd!

En flink lege

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Hogne Vaagland har vært min øre- nese- halslege i mange år etterhvert.
Han er en lege jeg stoler fullt og helt på- gir seg god tid ved undersøkelser og er svært grundig. Hvis han er det minste i stuss, sender han meg videre i systemet for nye undersøkelser; eller for en second opinion, som han kaller det.
I tillegg er han en særdeles vennlig mann.
Jeg kan gi ham min beste anbefaling!

likegyldig lege

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Merkelig at man gir toppscore til denne legen. Var der en gang og undersøkelsen var så som så, brukte kort tid og skrev ut en resept på preperat som ikke virket. Har sendt mail og ringt til dem to ganger for å prøve og diskutere løsningen da den ikke virket uten svar tilbake. Hold dere unna.