Øre-nese-halslegene DA

Telefonnummer55 20 80 9055 20 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Øre-nese-halslegene DA

Unngå

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Høflig fasade, ikke god nok faglig. Dårlig opplevelse etter å ha gått til øre-nese-hals lege Hogne Vaagland med samme problem over veldig lang tid. Han tok aldri prøver, og det viste seg gjennom en enkel prøve som tok 10 sekunder hos fastlegen, at jeg hadde gått med infeksjon i flere år, noe som ga meg andre permanente problemer. Det undret meg at når fastlegen så det med det samme, så hadde ikke en spesialist undersøkt nærmere etter flere lege-besøk. Jeg kom tilbake lenge fordi han ga intrykk av at han vet mer enn han gjør, og framstår sympatisk. Desverre er han ikke kompetent nok, og tørr ikke å innrømme om han ikke har kunnskap på et spesielt område, da det var tydelig at han var ukomfortabel og ikke visste hva han skulle gjøre, dessverre.

likegyldig lege

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Merkelig at man gir toppscore til denne legen. Var der en gang og undersøkelsen var så som så, brukte kort tid og skrev ut en resept på preperat som ikke virket. Har sendt mail og ringt til dem to ganger for å prøve og diskutere løsningen da den ikke virket uten svar tilbake. Hold dere unna.

Veldig flink med barn

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Jeg har hatt time hos Dr.Vaagland med begge mine barn på 2 og 4. Han er veldig tålmodig, trygg og flink med de små og fremstår som veldig dyktig øre-, nese-,hals-lege.

FANTASTISK LEGE

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Rolig lytter undersøker veldig flott menneske jeg følte meg godt ivaretatt veldig flink lege veldig dyktig

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Hogne Vaagland Skrevet

Har vært hos Dr. Vaagland selv og med mine to barn. Han er hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik, og tar alle situasjoner på alvor og er løsningsorientert. Anbefaler ham på det varmeste.