Sørlandsparken Øre-Nese-Hals

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken Øre-Nese-Hals

Takk.

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Jeg fik bra help. Alt over no. Bus er vanskli. Mange bytte og go lenge. Lege er go og fort. Takk at Du helpe meg fort

Flink

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Flink, hygglig, spesialist, smart, hadde bihuler problem og hun fikset det nå er et annet liv tusen takk

God

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Mitt barn går på denne klinikken for sine plager. Alltid vennlig og alle er flink med barn. Fortsette hos henne selv da vi flyttet til Tvedestrand.

En ny verden

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

jeg har slitt over mange år med allergier som jeg aldri viste at jeg hadde. Jeg ble henvist av min fastlege opp til de. Selv om det tok litt tid for å få time så var denne ventetiden så ekstremt verdt det!

her ble jeg tatt i mot med åpne armer hvor Damsgård og alle de andre sykepleierne hørte på det jeg sa og tok dette på alvor.

her fant de ut av allergiene jeg hadde samt at jeg ble henvist for å operere bihulene.

jeg har fått god oppfølging og jeg kjenner jeg ikke trenger å bekymre meg for å ringe til de hvis det er noe jeg lurer på!

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Ventetiden var i utgangspunktet lang, men når en først er i rullene går det fort, og en får god veiledning når det kommer til behandling som må foretas hjemme mellom besøkene. En seig og langvarig plage er omsider i sluttfasen, og oppleves nå uproblematisk. Har følt meg ivaretatt hele veien, og Dr. Damsgaard er imøtekommende og hyggelig å prate med; det samme kan jeg også si om personalet jeg har hatt med å gjøre ellers.

Veldig fornøyd.