Sørlandsparken Ø-N-H

Telefonnummer38 12 30 4038 12 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Barstølveien 34 4634 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken Ø-N-H

Fornøyd

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Jeg skulle ønske jeg kunne ha henne som fastlege. Hun er kyndig på mere enn bare Øre Nese Hals.
Litt langt ut til Sørlandsparken.
Hadde vært fint om de flyttet til sentrum.

Flink med barn

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Legen er veldig rolig og forklarer godt hva hun skal gjøre. Jeg går her med begge mine barn og er veldig fornøyd. Av og til litt forsinkelse, men også at vi blir ropt inn før tiden. Liker godt at mange undersøkelser blir gjort på samme stedet og at vi ikke må gå til en annen avdeling og få ny time. Dårlig skiltet og litt rotete parkeringsmuligheter og ikke lett å finne for første gang.

Ålreit!

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Legen virket både interessert og kvalifisert. Følte jeg ble grundig undersøkt. Vennlig og imøtekommende.

Omsorg og kunnskapsrik

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Jeg hadde vært til mange leger og spesialister med mine plager og ble henvist til henne av min fastlege. (Min fastlege hadde hørt gode ting om henne og var nok desperat med min situasjon, fordi alle sa jeg var frisk). Hun undersøkte meg grundig,bestilte flere typer undersøkelse på sykehuset, uten resultat. Hun spurte så mange spørsmål og tok noen prøver/bilder som ikke har noe med øre nese å gjøre. Så fant hun ut hva alle leger ikke hadde oppdaget. Jeg får nå behandling på sykehuset hos nevrolog og er glad at ting skjer og at jeg blir trodd.

Elendig

Lege: Inger Marie Broers Damsgaard Skrevet

Kjapp, uinteressert og overfladisk.
Kom med omfattende og til dels komplekse symptomer, men hun virket ganske uinteressert, og avbrøt meg kjapt med at det måtte tas MR. Fikk siden brev om at MR ikke viste noe (og dermed var hun visst ferdig med saken).
Virker som fokus ligger på å få gjennomstgrømming på flest mulig kunder, uten å gidde å bruke tid dersom tilfellet er "vanskelig".