Åsgårdstrand Helsesenter

GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av Åsgårdstrand Helsesenter

Alt for mange pasienter, nesten utilgjengelig

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Jeg byttet hit for et år siden, og jeg har vært der noen ganger. De gangene jeg har ringt, har jeg stått i 40 minutter i telefonkø uten å komme frem. Det virker som om de har alt for mange pasienter til alt for få ansatte. Enda står det at det er ledig plass...?
I tillegg fikk jeg en "hastetime" som var åtte dager i etterkant, samt at jeg måtte vente rett over en måned for en ordinær legetime. Da kom til legetime, måtte jeg vente i 50 minutter etter timen hadde begynt, for å være inne i fem minutter.

Det som trekker opp for meg er at alle på legekontoret er veldig hyggelige. Ved blodprøvetaking og lignende føler man seg svært ivaretatt, grunnet personalets Venterommet er fint, ryddig og moderne. Allikevel ble det til at jeg måtte bytte, grunnet stor utilgjengelighet.

Beste lege

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Dyktig og tar meg seriøst. Alltid blid. Tar seg god tid selv om dette medfører lang ventetid. Vært å vente en time 😊

Super lege

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Sjur er god på å lyte og setter alltid av tid til pasientene sine. Blir alltid tatt seriøs og får den hjelpen man trenger. Virkelig å anbefale selv om det kan være lang vente tid!!

Tapt seg

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Syns helhetlig det har tapt seg. Han var en dyktig lege som tok seg god tid. Nå har han 15 pasienter på venterommet, samtidig, man må vente to timer for å komme inn. I mitt siste svangerskap, måtte jeg selv minne dem på at de skulle sjekke urinprøve, HVER GANG. Nå rusher han seg gjennom timene, svarer før jeg har rukket å si ferdig problemstillingen og sender meg på dør... hele greia er en lite hyggelig opplevelse, så jeg har skiftet lege.

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Jeg bytta til Sjur for snart 2 år siden og kunne ikke hatt en bedre lege! Han tar seg god tid så han får all info og han bryr seg veldig mye! Men ventetiden er veldig kjedelig, men det er noe jeg kan overleve med pga han er en så fantastisk lege!