Åsgårdstrand Helsesenter

Telefonnummer33 29 11 5033 29 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av Åsgårdstrand Helsesenter

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Jeg bytta til Sjur for snart 2 år siden og kunne ikke hatt en bedre lege! Han tar seg god tid så han får all info og han bryr seg veldig mye! Men ventetiden er veldig kjedelig, men det er noe jeg kan overleve med pga han er en så fantastisk lege!

En fagmann!

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Leverer tjenesten som lege samme måte som en bra snekker leverer snekkerarbeid. Tipp topp, men man er ikke den eneste som er ute etter bra snekker.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Sjur Rød-Larsen er uten sammenlikning den mest tillitgivende og oppegående fastlege jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Han bryr seg om plager du har, og kommer med gode råd og løsninger. Han er uvanlig hjelpsom! Mange klager over at de må vente langt ut over avtalt timebestilling, men det henger sammen med at han tar seg tid til å lytte til pasientene og finne løsninger for dem. Jeg venter mye heller litt for å komme inn til ham enn å betale hos en lege som ikke har tid til å lytte. For meg er dette en "no-brainer". Anbefales på det varmeste og får topp score av meg.

Extremely bad timing

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Super bad planning for patients, im waiting for almost two hours from my appointment and he is not even bother himself to tell me why should i wait that much !!

Trygg og flink lege

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Alt er bra med legen. Han lytter på det en sier. Vi pasienter må bli flinkere til å si hva du vill.meget bra med div prøver kort ventetid for prøver