Åsgårdstrand Helsesenter

Kontakt

Telefonnummer33 29 11 5033 29 11 ...
GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(64)
64 vurderinger
Tilgjengelighet
(58)
58 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(59)
59 vurderinger
Service
(59)
59 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Helsesenter

STYR UNNA!

Lege: Tobias Pihl Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dårlig oppfølging ble tatt lite seriøst. Følte meg uviktig og ikke sett eller hørt.
De gangene jeg har vært der har jeg ventet MINST EN TIME på venterommet, uten unntak. Tilbyr ikke dobbeltimer og han tar seg kun tid til ET spørsmål hver gang.
I tillegg ekstrem lang ventetid på telefon, opptil 50 minutter.

Utmerket fastlege

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lege som bryr seg og tar seg tid med de pasientene som trenger det. Det er noe ventetid, men set er akkurat fordi han gir sine pasienter den tid de trenger for å forstå det som blir sagt og føle seg trygge

Lytt til legen din

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Flott lege som forteller deg det du trenger å høre, ikke det du vil høre.
Som sjømann valgte jeg doktor Larsen som utesteder av helseattest. Min tidligere fastlege har ikke påpekt høyt blodtrykk. Det gjorde doktor Larsen. Og han gjorde tiltak for dette. Jeg valgte derfor å skite fastlege til han. Har fått meget god oppfølging etter dette.

Flink men lite tilgjengelig

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han er en super lege.. men belag deg på laaang ventetid. Kanskje jeg har hatt uflaks, men jeg har ventet 2-3 timer hver gang de siste gangene. I tillegg kommuniserer de andre litt dårlig, og til tider unøyaktig.... noe som fører til misforståelser og feil!

Alt for mange pasienter, nesten utilgjengelig

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg byttet hit for et år siden, og jeg har vært der noen ganger. De gangene jeg har ringt, har jeg stått i 40 minutter i telefonkø uten å komme frem. Det virker som om de har alt for mange pasienter til alt for få ansatte. Enda står det at det er ledig plass...?
I tillegg fikk jeg en "hastetime" som var åtte dager i etterkant, samt at jeg måtte vente rett over en måned for en ordinær legetime. Da kom til legetime, måtte jeg vente i 50 minutter etter timen hadde begynt, for å være inne i fem minutter.

Det som trekker opp for meg er at alle på legekontoret er veldig hyggelige. Ved blodprøvetaking og lignende føler man seg svært ivaretatt, grunnet personalets Venterommet er fint, ryddig og moderne. Allikevel ble det til at jeg måtte bytte, grunnet stor utilgjengelighet.