Åsgårdstrand Helsesenter

GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Helsesenter

Fantastisk Lege

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Jeg synes Tobias er helt fantastisk jeg. Føler meg forstått, tatt på alvor og blir ivaretatt når jeg er der. Han er også super flink med sønnen min! Alt i alt en strålene lege!

Empatisk lege

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Jeg opplever at han er spesielt flink med barn, men også med oss voksne. Han lytter, og henviser videre når det er behov for det.

Jeg har ingenting å utsette på ham som lege, men jeg synes kontoret generelt er for dårlig til å ivareta folks personvern, og til å gi beskjeder. Pasientluka er midt i venteværelset, og man må passe seg for ikke å si noe "privat" om man ikke vil at det skal bli allment kjent. Man får heller ikke beskjed når prøvesvar ankommer, eller om man f. eks har blitt prioritert i vaksinekøen. Det hadde bare vært å sende en sms til brukerne, med en enkel beskjed. (F. eks: Svar på prøver mottatt. Alt ok! Eller: Svar på prøver mottatt. Ta kontakt for time. Eller: Du har blitt plassert i kategori 5
i vaksinekøen.)

Det mest urovekkende er at de ikke klarer å hente fram overførte journaler, fra tidligere legekontor.

De trenger derfor å gjøre noe med rutinene ved selve kontoret.

Lyttende og forståelsesfull!

Lege: Tobias Pihl Skrevet

En drøm å komme hit. Følte jeg ble forstått, lytta til og godt tatt vare på. Oppfølging raskt og veldig koselig lege.

Uerfaren og arrogant

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Stiller diagnose uten å høre på pasient eller høre hele sykdomsbildet.
Fikk også en arrogant kommentar jeg ikke trenger å gjenta. Anbefales absolutt ikke.

Tenker seg lite om

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Ung lege som etter min mening ikke har lært å kommunisere problemstillinger til patient på en fornuftig måte. Det er noen diagnoser man ska formidle veldig forsiktig.
En fastlege er våres eneste vei inn i lege systemet og det blir veldig skummelt hvis vi ikke stoler på dem.

Dette er en Pluss-tjeneste.