Åsgårdstrand Helsesenter

GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Helsesenter

Har hatt Rød -Larsen som lege i ca 15 år . Han er en lege som virkelig tar deg seriøst !

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Har hatt Rød -Larsen som lege i ca 15 år nå .
Har hatt mye plager opp gjennom årene .
Han tar deg alltid veldig seriøst ,og nøler ikke med og sende deg videre vist behov. vist det er noe akutt kommer du veldig raskt inn . Han har glimt i øyet og en fin humor :-). Kan ikke få fullrost han nok med alt han har hjulpet meg med :-)
Ser at helsesekretærene får en del pepper , noe jeg syntes er ufortjent . Det har vel noe med åssen man oppfører seg selv tenker jeg !
Kunne ikke tenke meg og bytte lege !!!

En lege som ser DEG...

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

En lege til å stole på og som tar deg seriøs uansett hva slags plager du kommer med. Kaller spade for en spade.....
Sender deg videre dersom du trenger det og følger deg opp.
Flotte blide og hjelpsomme kontordamer/sykepleiere som i alle fall jeg oppfatter gjør sitt aller beste på alle måter :)

ikke fornøyd!

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

denne såkalte flinke legen som folk skriver om her kan jeg skrive under på att alt det negative om han stemmer,da jeg er "kunde" hos han men idag rant begeret over!damene på kontoret er arogante og ikke kundevennlige,har brukt sjur i mange år,og da jeg i 2004 skulle inn og prate litt så begynte han med og spørre meg om hvordan jeg hadde det med tanke på røykingen(tobakk)og jeg har aldri røyka i hele mitt liv!!så ble noe paff,han følger jo ikke med i timen,lang tid og vente på tlf og kontor!så om du trenger en god lege så kan jeg på det varmeste IKKE annbefalle denne legen!! han burde slutte som lege,han vil bare ha pengene dine,han bryr seg ikke det grann!

En meget god lege

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Rød-Larsen har veldig mye å gjøre, han har for mange pasienter, og jeg har alltid måttet vente lenge selv om jeg har time tidlig på dagen. Men så fort jeg er innenfor døra hans, så føler jeg at jeg har hans fulle oppmerksomhet. Han tar alle bekymringer alvorlig, og lytter og kommer med gode råd og lettfattelige forklaringer. Er det en bekymring jeg har, er han aldri nedlatende eller avvisende, men setter heller i gang med en prøve for mye for å være sikker. Kan ikke tenke meg at Rød-Larsen er en slik lege som ville sendt hjem folk som egentlig er alvorlig syke, men ville dobbelt- og trippelsjekket for å være sikker. Han tar meg som pasient på alvor, og det er det viktigste for meg.

Forståelsesfull, empatisk lege!

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Dette er en lege du kan putte pengene dine på! Jeg var den personen som byttet fastlege over årene, men det stoppet når jeg traff Sjur. Han fant ut av plagene mine, noe som bokstaveligtalt ingen andre kunne. Flink, målbevist og motivert lege som vill lytte, og ta alt du sier seriøst. Han nøler absolutt ikke med å sende deg til spesialist og det gav meg trygghet. Han gir deg svar samme dag hvis man har spørsmål på mail, som her fantastisk når man tenker på det med telefon tullet de fleste leger har. Ble mye skryt men det eneste jeg kan si er at vente tiden er litt lang i blandt. Men som man sier: venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves!