Åsgårdstrand Helsesenter

GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Helsesenter

Ingen bedre eller dyktigere!

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Har nå hatt Rød-Larsen i snart 10år, han tar alt seriøst, finner problemet og han er en person man kan gi sin tiltro til. Det er en veldig god følese å ha Sjur som fastlege og han anbefales på det sterkeste. Synd at det er så lang vente tid, men jeg ville heller vente i en måndte enn å få en lege som har kort vente tid og som gjør en dårligere jobb enn Sjur. Han er untaket i ordtaket: "Kvalitet framfor kvantitet",fordi han beviser at han greier begge to med hensyn til sin nærmest fulle pasient liste og kvaliteten han gir.

Legen er dyktig. men......

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Har akkurat byttet fastlege, da jeg er lei av å måtte kjempe meg forbi kontordamene(som tror de er leger hele gjengen) Veldig synd, fordi legen er helt fantastisk.Ventetiden er alt for lang( må nesten ta hele dagen fri fra jobb for en time..)

Flott lege!

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Etter å ha forsert vollgraven (les kontordamene) er Sjur Rød-Larsen en flott lege, jeg fulgte etter ham fra Vestmed til Åsgårdstrand. Både hyggelig og dyktig. Så ettertraktet at det går ut over ham selv. Jeg vurderer (men har ikke lyst til) å skifte pga at han er så stresset at en kan bli syk bare av å se på.

Legen er flink,men stresset o hører ikke ærlig godt etter.

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Kontordamene kulle ldr ått jobbe med mennesker. De er frekke og spydige og viser lite forståelse for at de jobber med syke mennesker! Nok er nok,jeg bytter lege takket være halvanna times ventetid og et møte med kontordamer som får meg til å gråte!

God og snill

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Opplever at han har et ønske om å hjelpe alle og være der for alle. Derfor blir ventetiden lang. Ønsker det beste for pasienten.
Om man har akutte plager, tar han deg imot på dagen.
Man kan til tider føle på at det er liten tid når du endelig kommer inn på kontoret.