Åsgårdstrand Helsesenter

GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Helsesenter

Lengen er dyktig, sekretariatet svikter.

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Har vært pasient her i 10 år, men bytter i dag. Legen er dyktig, efektiv og flink.
Ellers føyer jeg meg inn i rekken som ikke er spesiellt imponert over tilgjengelighet, ventetid på telefonkø og ved venterom og servicegraden til kontor personellet.
Sistnevnte skremte meg bort for godt i dag.
Synd for legen er kunskapsrik, dyktig, effektiv,humoristisk meg glimt i øyet. Som har hjulpet meg masse med kompliserte plager.

Bytter fastlege

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Har i dag vært i kontakt med sjur sin utrolig "hyggelig" kontordame. Mye rart har til tider skjedd på kontoret men her om dagen syntes jeg situasjonen ble noe merkelig. Ble satt direkte over til sjur og da møtte jeg en særdeles stresset og ganske så uhøflig sjur som ikke helt har oversikt over medesiner og pasienter . Mitt innlegg er vel egentlig og si at etter timevis av venting og uhøflig damer i resepsjonen som har fått både meg og mine barn til å vegre oss for å bestille time og til tider og gråte så har jeg bestemt meg for noe jeg burde gjort for lenge siden.... jeg bytter lege.

Flott lege.

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Trivilig, profesjonell og morsom. Koselige kontoransatte og et fint kontor. Også fint med apoteket vegg-til-vegg. Flott at det elektronisk timebestilling og elektronisk resept, men skulle ønske de var lettere å få tak i på telefon når man har spørsmål som trenger øyeblikkelig svar.

God lege, når han har tid - forferdelig kontordame

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Ved de fleste timer jeg har hatt hos Rød-Larsen har det føltes som om jeg var en vare på et samlebånd. Veldig lenge å vente på å få time, inntil 1 mnd, lang ventetid på kontoret, og når du kommer inn til legen er du inn og ut på et minutt, som regel med henvisning til noen andre. Samtlige andre jeg har blitt sendt til av Rød-Larsen, kne-spesialist, fysioterapeut m.fl. har ikke hatt avtale med frikortordningen så det har blitt veldig kostbart.
1 gang har han tatt seg normalt god tid med meg. Da var han veldig betryggende og fremsto som en lege jeg hadde vært glad for å ha på lang sikt. Imidlertid, kontordamen er det mest ubehagelige og usympatiske mennesket jeg har opplevd i helsesektoren. Det var slitsomt å vente så lenge på å få time, men hadde muligens blitt værende til tross for det, men kontordamen var absolutt helt uaktuell å ha noe mer med å gjøre. Nei, jeg er ikke en sytpave og trøbbelmaker, men har grenser for hvordan jeg aksepterer å bli snakket til.

Dyktig lege, til tider hastverk og lang ventetid

Lege: Sjur Rød-Larsen Skrevet

Rød-Larsen er en dyktig og hyggelig lege som tar meg på alvor og henviser om nødvendig.
Dessverre er det noen ganger at man føler at han ikke har nok tid til deg. Han prøver å effektivisere, men det ender ofte opp med at man må vente på prøverommet i tillegg til å ha ventet på venterommet. Tiden på venterommet er ofte mellom 1- 2 timer. Kanskje er det arbeidspress, men enkelte av sekretærene har humørsvingninger. Har opptil flere ganger opplevd at sekretær har stillt diagnose over tlf.
Er raske til å besvare henvendelser pr e-post.