Medi3 Oslo

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Medi3 Oslo

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Utført både gastro og- coloskopi
hos denne legen og var glad at det var han sist å.
Gastro er forferdelig i seg selv, men det gikk ihvertfall fort over.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Veldig godt mottatt, og han sa før undersøkelsen, hva han trodde feiler meg, og det stemte etter undersøkelse. Veldig ubehagelig å få ned slangen, men han og medhjelper forklarte hele veien og virket betryggende. Håper jeg slipper dette en gang til, men om jeg må, så vil jeg tilbake hit. Veldig kunnskapsrik og flink lege.

Kompetent, kunnskapsrik, vennlig.

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Jeg har nylig hatt min første erfaring med gastroskopi. Gastroskopi har rykte på seg for å være en traumatisk opplevelse. Den tilsendte informasjonen, som for øvrig var fyldig, antydet mulighet for ubehag, inklusive brekninger og risiko for blødninger. Imidlertid førte dr. Jafar Mousavi skopet så nennsomt gjennom svelget og spiserøret at noen brekningsrefleks ikke ble utløst. Han fortalte hele tiden om hva han så under prosessen, og betydningen av det. Hele undersøkelsen ble gjennomført i en hyggelig og avslappet atmosfære av en kunnskapsrik, kompetent og informativ spesialist. Den assisterende legen bidro også til dette.

Kunnskapsrik, betryggende og dyktig

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Tok gastroskopi for to dager siden. Dette er mitt fjerde, men første gang hos Medi 3. Valgte denne klinikken på grunn av kort ventetid. Jeg hadde på forhånd "bestilt" beroligende og undersøkelser i forhold til Linitis Plastica (forferdelig fæl type magekreft) og Helicobacter Pylori.

Legen kom ut for å hente meg (og følge) til venteværelse, men vi måtte vente på klargjøring av utstyr. Jeg benyttet av meg mulighet å snakke med ham om bruk av beroligende. Han forklarte godt om fordeler og ulemper med dette, og samtalen gjorde meg såpass trygg at jeg valgte å ta uten beroligende til slutt. Mange skriver her om ham at han ikke kan lytte og virker arrogant, men jeg opplevde at han brydde seg om mine engstelser (han brukte skopet for barn).
Jeg er av asiatisk opprinnelse, og han forklarte også godt om forhold mellom kosthold og magesymptomer, osv, som var svært nyttig for meg.
I forhold til andre leger jeg har hatt før og i følge pårørende som var med meg, virket han veldig sympatisk, omsorgsfull og informativ.
Så jeg vet ikke hva skjedde med folk som opplevde ham veldig negativ, men jeg tenker at jeg vil ta gastro (og evt. koloskopi) hos ham neste gang også.

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Hadde en veldig dårlig opplevelse hos Jafar Mousavi 05.10.23 (gastroskopi). Opplevde han som svært lite lyttende og lite empatisk. Dessuten opplevde jeg å bli avbrutt hver gang jeg åpnet munnen min, og han kom med mange påstander om meg som overhodet ikke stemte. Opplevde på ingen måte å bli forstått og lyttet til, og gikk ut gråtende fra legekontoret. Kommer ikke tilbake hit og vil anbefale andre som skal ta gastroskopi å oppsøke andre leger.