Medi3 Oslo

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Medi3 Oslo

Vondeste gastroskopi noen gang

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Ble sendt hit for gastroskopi etter at Ahus ikke hadde tid. Det ble brukt nærmere 40 minutter på å forsøke å komme ned hals med skopet. Stanget og stanget, og nevnt en rekke mulige årsaker - men påstått å være vanskeligste gastroskopi i en lang karriere. Ble i etterkant gitt forklaring om at det kunne være en brokk som var skyld, og at jeg i så fall kanskje måtte operere. Ahus og fastlege ble sendt påstand om normale forhold. Kommunikasjon utenom det forventede, og med tanke på at jeg har fått gastroskopier gjort andre steder på under 10 minutter med røret i halsen, begriper jeg ikke hva som skjedde her.

Gastroskopi hverken er eller skal være så vondt og vanskelig som det er hos denne legen. Med ulik forklaring gitt meg og henviser/sykehus fortoner hele timen seg mest som et døgn med kroppen i beredskap - for ingenting. Kan man stole på "funnene" når de blir beskrevet så ulikt for pasient og henviser? Har siden foretatt privat gastro med normale funn, overstått på de ordinære få minuttene.

Fikk heller ikke det beste inntrykket av små og mørke lokaler, eller den irriterte omgangen med sykepleier som forsøkte å hjelpe.

Dårlig kommunikasjon og en svært dårlig opplevelse av koloskopi.

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Ble henvist videre til denne legen fordi sykehuset jeg var henvist til har lang ventetid. Jeg forstår nå hvorfor denne legen har kort ventetid.
Han var lite lydhør, satt med ryggen til og ville ikke høre på hva jeg hadde å si. Jeg opplevde en arroganse og en nedlatenhet overfor meg som kvinne og for mine plager. Jeg fikk beroligende og smertestillende av sykepleier uten noe informasjon om hva jeg fikk mens jeg forsøkte å bli hørt av legen. Dette ble satt før jeg fikk mulighet til å samtykke og før jeg fikk fortalt ferdig om smerter og symptomer. Da ble jeg så sløv at det ble vanskelig etterpå.
Selve koloskopien ble gjennomført på under 2 minutter, og jeg var inne hos legen i svært kort tid. Og med denne opplevelsen er det vanskelig å stole på at jeg har fått utført denne utredningen på en faglig god måte.
Jeg vil oppfordre legen til å ta et kurs i kommunikasjon og pasientbehandling.
Aldri om jeg drar dit en gang til.

Ekstremt uprofesjonell og uempatisk

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Totalt sett en ekstremt ubehagelig opplevelse. Følte meg overstyrt og absolutt ikke hørt. Legen skravlet i ett kjør og stilte tusen spørsmål. Ønsket ikke å gi beroligende da han mente dette ville ødelegge for resultatene av undersøkelsen. Selve undersøkelsen var ekstremt lite skånsom, kjørte slangen ned i magen uten forvarsel. Brakk meg voldsomt gjennom hele undersøkelsen. Slet med å få puste og var enormt ubehagelig. Hadde aldri anbefalt til noen.

Ville valg et helt annet sted!!

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Første som møtte meg her var venting. Så blir jeg kalt inn på et nytt vente værelse for å skifte. Sitter der å venter i over en halvtime for legen snakket med helse-øst på tlf i følge assistenten hans. Hun virket svært oppgitt over dette. Så blir jeg etter vært bedt om å gå inn på kontoret hans hvor undersøkelsen skal foregå. Blir bedt om å legge meg ned på rygg på sengen, legen sitter så med ryggen til og spør hvor jeg har vondt!jeg prøver å forklare og peke hvor det gjør vondt.litt vanskelig når han sitter med ryggen til. Så reiser han seg opp å sier legg deg over på siden så starter vi! Jeg sier da at jeg vil ha bedøvelse. Hvorfor det sier legen?kun 1 av 20 trenger det, hvorfor skal du ha det? Jeg anbefaler det ikke men hvis du skal ha så skal du få. Men mye større sjanse for at jeg penetrerer tarmen din og du må få utlagt tarm. Men det er opp til deg! Jeg kjenner jeg blir nervøs og sier jeg vil ha. Da blir han irritert og sykepleieren hans prøver å sette sprøyten i armen mens jeg prøver å legge meg til rette og han starter! Jeg prøver å be han om å vente til jeg får bedøvelsen.heldigvis virker den fort, for dette går unna.virker som han skal ta igjen tapt tid for alle som sitter å venter. Undersøkelsen går meget kjapt! Så kjapt at jeg måtte spørre om han virkelig hadde undersøkt hele tarmen? Ja..helt fin sier han, kun fjernet en polypp å tatt en prøve. Så et egg forresten? Et egg sier jeg. Ja du har spist egg. Jeg har ikke spist noe egg og har virkelig tømt den tarmen skikkelig sier jeg. Nei du har spist egg sier han..så nå sitter jeg hjemme med like mye problemer med magen som før undersøkelsen.Skal aldri hit igjen. Føltes som du ikke ble tatt alvorlig og setter mine spørsmålstegn til hvor fort denne undersøkelsen ble gjort. Har gjort dette før på et sykehus og da tok det mye lengre tid, samt at jeg da fikk sett på skjerm underveis. Det gjorde man ikke her. Dette var i alt en skremmende og useriøs undersøkelse.

En fantastisk lege og sykesøster

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Hadde koloskopi i går 2. februar hos Mousavi og var meget fornøyd med oppdraget. Han og sykepleieren (husker ikke navn) var meget imøtekommende og behagelige. Mousavi er meget dyktig lege og hadde kunnskapen og fortalte meg underveis i undersøkelsen hva han gjorde. Han forklarte også hva jeg skulle se på skjermen hva som var galt. Før undersøkelsen sa at jeg helst ville ha smertestillende. Det anbefalte han ikke med god grunn. Alt gikk jo smertefritt så det var helt unødvendig. Jeg fikk også ekstra service på en hemoroide som han hjalp meg med. Dette teamet med Mousavi er absolutt å anbefale også for andre.
Mvh [Navn fjernet av moderator]