Legekontoret På Tjøme

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret På Tjøme

Veldig samvittighetsfull og flink fastlege

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Hele familien har brukt Dr. Tschudi i 3 år nå og vi er veldig godt fornøyd. Hun fremstår grundig med god og klar kommunikasjon, er trygg på seg selv og faglig sterk.

Det er alltid lett å få time ved legekontoret, og vi opplever god service i alle ledd.

Heldig er den som kommer inn på hennes liste.

Uintressert og kald.

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Mitt møte med fastlege Astrid var dessverre ikke noe godt. Virket uintressert, hadde ikke lest journalen min og i grunn virket det som hun ville ha meg ut så fort som mulig. Lite løsningsorientert og villig til å hjelpe meg i en svært vanskelig livssituasjon. Kan ikke anbefale henne.

Kunnskapsrik og lyttende lege

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Hun lytter og tar pasientene på alvor. Tar seg tid og svarer på samtlige, også kritiske spørsmål med gode forklaringer.

En meget hyggelig og menneskelig lege som lytter til pasienten

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Jeg kjenner ikke igjen noen av de negative tilbakemeldingene. Jeg skiftet lege etter å ha hatt to leger jeg ikke var fornøyd med. Da var det en glede å få Astrid til sin fastlege. Hun er varm, omsorgsfull og morsom. Lett å snakke med og menneskelig. Både morsom og samtidig tar deg på alvor. Henviser gladelig og sparrer med kollegaer om det er noe uklart. Flink med datteren min på fire år også, hun likte umiddelbart Astrid veldig godt. Tilgjengelig og svarer raskt på meldinger i pasientsky. Anbefales på det varmeste!

Christina Hofsø

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Interresert, lyttende. Streng regelrytter.
Kan beskrive et blodprøve-resultat som "nå har du vært flink", i stedet for å informere om hvordan man ligger an i.f.t. nøyaktige prøveresultater.
Enkelte av kontorpersonalet er bryske og utålmodige. Om man vil endre en timeavtale kan man bli møtt med frustrasjon og misnøye. Man sitter igjen med en svært negativ opplevelse.
Takk til "pasientsky", her kan man kommunisere med legen, bestille resepter og nye timeavtaler uten å måtte gå via legekontoret.