Legekontoret På Tjøme

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret På Tjøme

En meget hyggelig og menneskelig lege som lytter til pasienten

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Jeg kjenner ikke igjen noen av de negative tilbakemeldingene. Jeg skiftet lege etter å ha hatt to leger jeg ikke var fornøyd med. Da var det en glede å få Astrid til sin fastlege. Hun er varm, omsorgsfull og morsom. Lett å snakke med og menneskelig. Både morsom og samtidig tar deg på alvor. Henviser gladelig og sparrer med kollegaer om det er noe uklart. Flink med datteren min på fire år også, hun likte umiddelbart Astrid veldig godt. Tilgjengelig og svarer raskt på meldinger i pasientsky. Anbefales på det varmeste!

En fantastisk lege og menneske

Lege: Knut Øvsthus Skrevet

Han har vært vår familielege i over 20 år og har vært en støtte både profesjonelt og som menneske i alle faser en kjernefamilie kan gjennomgå. Det er rett og slett veldig trist at han slutter, men det er fullt forståelig. Vi ønsker ham det aller beste.

Christina Hofsø

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Interresert, lyttende. Streng regelrytter.
Kan beskrive et blodprøve-resultat som "nå har du vært flink", i stedet for å informere om hvordan man ligger an i.f.t. nøyaktige prøveresultater.
Enkelte av kontorpersonalet er bryske og utålmodige. Om man vil endre en timeavtale kan man bli møtt med frustrasjon og misnøye. Man sitter igjen med en svært negativ opplevelse.
Takk til "pasientsky", her kan man kommunisere med legen, bestille resepter og nye timeavtaler uten å måtte gå via legekontoret.

Hyggelig, blid og engarsjert lege, men...

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Jeg har hatt Christina Hojem Hofsø som fastlege i mange år, og hun er blid og hyggelig (stort sett). Hun prøver virkelig å finne ut av ting, og utreder meg grundig. Hun tar seg god tid. Hun er villig til å henvise til videre utredninger. Alt dette er meget bra. MEN: dessverre er sekretærene (særlig den ene) sure og bryske. Det er slik at jeg gruer meg til å ringe å bestille time. Syke mennesker ønsker ikke å bli møtt på en slik militant måte! De virker sure og overarbeidet.

Lyttende og tar grep.

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Har hatt Hofsø i snart 20 år. Er godt fornøyd med henne. Hun lytter, kommer med råd, hun spør og hun tar grep; fx. videresender til spesialister etc.

Dette er en Pluss-tjeneste.