Legekontoret På Tjøme

Telefonnummer33 39 01 3733 39 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rød 3145 Tjøme

Siste vurderinger av Legekontoret På Tjøme

Astrid

Lege: Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg Skrevet

Siden Astrid kom til Tjøme og overtok etter en turbulent skifting av fastleger (vikarer etter Elin Jakobsen) fikk vi fra dag 1 tillit til Astrid. Dette gjelder både min kone og meg.

En solid og meget dyktig lege

Lege: Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg Skrevet

Astrid er veldig imøtekommende og flink til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun virker trygg og faglig sterk og er en god samtalepartner.

Både jeg og familien benytter henne og er svært fornøyd. Man får alltid time veldig raskt hos Astrid.

Vi er heldige som har fått en så hyggelig og dyktig lege hit til Tjøme.

Den beste frastlegen jeg har hatt

Lege: Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg Skrevet

Astrid er den beste fastlegen jeg har hatt. Faglig veldig flink, med bred erfaring og topp kommunikasjon.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg Skrevet

Jeg og mine barn har hatt henne som lege i noen mnd, men kommer til å bytte lege nå da hun absolutt ikke er en fastlege som vi kan forholde oss til. vært på flere legebesøk for både meg og min datter, men hun tar ingenting seriøst, tar ikke prøver som blir etterspurt og virker absolutt ikke som om hun har peiling på hva hun driver med.

Tar pasienten på alvor

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Hun har vært min fastlege siden 2005 og har fulgt meg opp på en meget god måte. God til å lytte og flink til å gi gode råd , ikke nødvendigvis det jeg kanskje vil høre.