Legekontoret På Tjøme

Telefonnummer33 39 01 3733 39 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rød 3145 Tjøme

Siste vurderinger av Legekontoret På Tjøme

Tar pasienten på alvor

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Hun har vært min fastlege siden 2005 og har fulgt meg opp på en meget god måte. God til å lytte og flink til å gi gode råd , ikke nødvendigvis det jeg kanskje vil høre.

Glemsk

Lege: Knut Øvsthus Skrevet

Skulle blitt henvist,men det hadde blitt glemt.Det andre tilfellet etter en 'annen henvisning,hørte jeg heller ingenting om,så ringte inn,og fikk beskjed om at han skulle ringe tilbake,det skjedde aldri,nå skal det sies at denne henvisningen var av mindre betydning,det kunne tross alt vært noe alvorligere.I det store og hele veldig glemsk.

Den beste legen av alle!

Lege: Christina Hojem Hofsø Skrevet

Har tidligere bare vært borti leger som kun skriver ut henvendelser på det du trenger og har du et problem som ikke du selv vet hva er får du ingen hjelp. MEN det er ikke tilfelle her! Christina er den varmeste, mest omtenksomme og imøtekommende legen jeg har hatt! kommer jeg til legen så tar hun meg allvårlig. Får alltid hjelp og føler hun genuint er interessert i mitt beste. Kan være noe ventetid, men det bryr jeg meg lite om da jeg vet jeg har den beste legen!

Tjøme legekontor

Lege: Knut Øvsthus Skrevet

Vi brukte denne legen tidligere, men valgte av ulike grunner å bytte fastlege, da vi ikke var fornøyd med jobben som var blitt gjort.
Legetime fikk vi ofte 2-3 uker etter at vi hadde bestilt time og da sier det seg selv at det finnes rom for forbedringer .

Samvittighetsfull

Lege: Knut Øvsthus Skrevet

Litt vanskelig å få time, men svært forekommende og ansvarlig. Lett å kommunisere med, inngir trygghet.