Sentrum Øre Nese Hals

Tullinsgate 6 0166 Oslo

Siste vurderinger av Sentrum Øre Nese Hals

Lite faglig interessert

Lege: Thorarinn Ørn Sævarsson Skrevet

Har fått følgesykdommer av corona, bl.a. forvrengning av lukt og smak. Legen visste ikke noe om dette, og var heller ikke interessert i å lære/høre/finne ut av det. Dette er er område ØNH-spesialister jobber med, og også en følgeskade etter kreft, så jeg synes det er en merkelig slapp holdning av en spesialist.

Imøtekommende, forklarende og lyttende!

Lege: Thorarinn Ørn Sævarsson Skrevet

Veldig hyggelig og forekommende lege, blid og vennlig. Det var meget lett å få tillit til ham, og i tillegg er han islending! Det er flott! Som islendinger flest, virket han som han så absolutt kan sin spesialitet. Topp lege!

Helt perfekt!

Lege: Thorarinn Ørn Sævarsson Skrevet

Denne legen er helt perfekt! Toppkarakter på alle punkt. Veldig fornøyd! God service, lyttende og lett å kommunisere med.

Humørsyk og lite profesjonell

Lege: Thorarinn Ørn Sævarsson Skrevet

Var veldig hyggelig i begynnelsen, men ble sur når jeg ville vente med høreapparat, og en gang var jeg så uheldig å si noe han ikke likte, da ga han beskjed om at jeg ikke trengte å komme tilbake, noe slikt har jeg aldri hørt fra en lege før, ble ganske sjokka over oppførselen

Uinteressert

Lege: Thorarinn Ørn Sævarsson Skrevet

Er mest opptatt av hva som begrenser og som ikke er mulig for å slippe å måtte gjøre noe ekstraarbeid. Før da Kræmer drev så var det omvendt. Da ville de i allefall se hva som kunne gjøres. Thorainn ser mest på hva kan man si for å få slippe.