Bekkestua Fastlegekontor

Telefonnummer67 10 13 5067 10 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 205 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Fastlegekontor

Empatisk og profesjonell

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

Opplever det som trygt å gå til Susanne. Opplever at hun henviser ved behov, følger opp når nødvendig, og stiller gode spørsmål. Ulempe med ventetid på legesenteret.

Menneskelig og trygg

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

Susanne møtte meg på en veldig god måte i en livskrise. Var omsorgsfull og ivaretakende, og myndig når det var nødvendig. Ville anbefalt henne til hvem som helst.

Dyktig, lyttende og handlekraftig

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Endelig en lege som virkelig hører på deg, tar tak og som gir stort inntrykk av at hun har faglig tyngde. Jeg kan anbefale Martine på det varmeste.

Veldig flink!

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Har vært hos flere leger tidligere angående et utslett og Martine er den første som tok seg tid til å undersøke ordentlig og ta en hudprøve. Veldig flink til å lytte, hyggelig og kompetent! Anbefales på det varmeste :)

Engasjert lege

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

En lyttende og engasjert lege som tar deg på alvor. I motsetning til noen erfaringer fra andre leger er hun oppdatert på hva som ble undersøkt ved forrige besøk og om eventuelle svar på prøver som er utført utenfor legekontoret når jeg kommer. Alltid imøtekommende og virker faglig oppdatert. Har hatt henne som fastlege siden hun overtok fra min "gamle" og superflinke fastlege gjennom mange år. Var jo litt skeptisk til å få ny lege, men hun gir et godt inntrykk, og tar deg på alvor. Anbefales!