Bekkestua Fastlegekontor

Bærumsveien 205 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Fastlegekontor

Veldig flink!

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Har vært hos flere leger tidligere angående et utslett og Martine er den første som tok seg tid til å undersøke ordentlig og ta en hudprøve. Veldig flink til å lytte, hyggelig og kompetent! Anbefales på det varmeste :)

Min lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Dagfinn Kittelsen er min fastlege. Det er jeg meget fornøyd med. Det er lett å samtale med ham, jeg får gode medisinske råd, og han følger opp.

Veldig misfornøyd og har byttet lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Føler at legen er arrogant og nedlatende. Spør meg hva jeg vil han skal gjøre med problemet. Han er lege og bør vite evt hva som må gjøres og hvor det skal henvises. Man skal ikke behøve å fortelle legen det! Har alltid følt meg veldig utilpass etter konsultasjoner hos denne legen og anbefaler ingen å gå dit.

Solid

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Kom til Kittelsen med problemer som hadde bygget seg opp over tid. Fikk en grundig gjennomgang, og er i dag fri for tidligere plager. Fikk god oppfølging og god service. En fastlege jeg er godt fornøyd med.

Endelig en som skjønte, og som gadd å gå systematisk til verks!

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Jeg har lenge slitt med ganske merkelige plager. Rare utslag, sliten, svimmel og en del smerter. Har forsøkt å få orden på dette i noen år, men uten hell. Følte meg ganske dum etterhvert. Jeg ga derfor etterhvert opp min forrige fastlege og byttet til Kittelsen.
Endelig fikk jeg svar! Kittelsen gikk grundig til verks, lyttet og kom med forlag som ingen andre har foreslått. Nå er jeg symptomfri, frisk og rask, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke byttet fastlege før.
Veldig bra opplevelse.