Bekkestua Fastlegekontor

Tlf: 67 10 13 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bekkestua Fastlegekontor

Veldig flink!

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Har vært hos flere leger tidligere angående et utslett og Martine er den første som tok seg tid til å undersøke ordentlig og ta en hudprøve. Veldig flink til å lytte, hyggelig og kompetent! Anbefales på det varmeste :)

Min lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Dagfinn Kittelsen er min fastlege. Det er jeg meget fornøyd med. Det er lett å samtale med ham, jeg får gode medisinske råd, og han følger opp.

Veldig misfornøyd og har byttet lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Føler at legen er arrogant og nedlatende. Spør meg hva jeg vil han skal gjøre med problemet. Han er lege og bør vite evt hva som må gjøres og hvor det skal henvises. Man skal ikke behøve å fortelle legen det! Har alltid følt meg veldig utilpass etter konsultasjoner hos denne legen og anbefaler ingen å gå dit.

Solid

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Kom til Kittelsen med problemer som hadde bygget seg opp over tid. Fikk en grundig gjennomgang, og er i dag fri for tidligere plager. Fikk god oppfølging og god service. En fastlege jeg er godt fornøyd med.

Endelig en som skjønte, og som gadd å gå systematisk til verks!

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Jeg har lenge slitt med ganske merkelige plager. Rare utslag, sliten, svimmel og en del smerter. Har forsøkt å få orden på dette i noen år, men uten hell. Følte meg ganske dum etterhvert. Jeg ga derfor etterhvert opp min forrige fastlege og byttet til Kittelsen.
Endelig fikk jeg svar! Kittelsen gikk grundig til verks, lyttet og kom med forlag som ingen andre har foreslått. Nå er jeg symptomfri, frisk og rask, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke byttet fastlege før.
Veldig bra opplevelse.

Behagelig. Hyggelig og interessert lege.

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Kittelsen har vært min fastlege i snart to år, og jeg har blitt møtt på en god måte hver gang jeg har oppsøkt legekontoret. Føler meg trygg og "sett".

Engasjert lege

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

En lyttende og engasjert lege som tar deg på alvor. I motsetning til noen erfaringer fra andre leger er hun oppdatert på hva som ble undersøkt ved forrige besøk og om eventuelle svar på prøver som er utført utenfor legekontoret når jeg kommer. Alltid imøtekommende og virker faglig oppdatert. Har hatt henne som fastlege siden hun overtok fra min "gamle" og superflinke fastlege gjennom mange år. Var jo litt skeptisk til å få ny lege, men hun gir et godt inntrykk, og tar deg på alvor. Anbefales!

Dagfinn Kittelsen

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Fikk Kittelsen etter at min forrige fastlege måtte slutte. Var veldig fornøyd med henne. Kan ikke si det samme om Kittelsen. Er mer opptatt med å se på skjermen enn på pasienten.Engasjerer seg lite.
Virker veldig fjern og arrogant. Unngår å oppsøke legekontoret, selv om jeg kunne noen ganger ha trengt det.

Flink og følger opp

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

Hun tar deg alvorlig. Hun setter av god tid, følger opp og kommer til bunns i ting - hvis ikke henviser hun deg videre til spesialister som kan hjelpe. Veldig hyggelig og medfølende.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Espen Langeland Skrevet

Lytter, er imøtekommende, tar pasienten på alvor. Stiller de rette diagnosene og henviser videre til spesialist ved behov. Fantastisk lett å kommunisere med :)

Den beste legen jeg har vært hos

Lege: Espen Langeland Skrevet

Svært flink lege, lytter til dine problemer og tar dine behov på alvor som pasient. Grundig, svært imøtekommende og flink til å lytte og kommunisere.

Imøtekommende

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Lyttende, vet hva hun gjør, forståelsesfull og flink til å følge opp. En lege man merker at bryr seg om helsen din og tar den alvorlig. Alt dette bidrar til en trygghet når man drar til Martine:)

virker arrogant og uintressert

Vært hos denne legen 2 ganger
trodde han bare ikke likte meg som person, men nå ser jeg jo flere har samme oppfattning ...
får en følese av å bruke opp tiden hans når du er der,
bagateliserende i forhold det man kommer for å ta opp å få hjelp til...
ham er sikkert en flink medisiner, men allmenlege nei...
men ser mange har en god opplevelse av han og oppfatter han som en flink lege og rådgiver...

Meget god lege!

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Fikk raskt time, fikk en god gjennomgang av mitt problem, og fikk meget effektiv behandling. Anbefales!

Den beste legen jeg har .

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Fantastisk flink og imøtekomende og hjelpsom.
Alltid blid og hyggelig. Flink til å lytte og gir meg
alltid den hjelpen jeg trenger.

Surrete lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Har vært hos Kittilsen flere ganger og kan dessverre ikke anbefale han i det hele tatt. I begynnelsen synes jeg det var positivt at han tok seg god tid, men han er overhodet ikke overbevisende og tillitskapende i sin utøvelse av yrket. Han er surrete, dvs han er en dårlig lytter og skaper unødvendige misforståelser og dermed usikkerhet hos meg som pasient. Han stiller få spørsmål og virker uinteressert og fraværende. Sånn skal det ikke være, og nå har jeg byttet til ny fastlege.

Godt fornøyd

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Legen lyttet, var tilstede og hørte på mine bekymringer over egen helse. Fikk noen tips jeg ikke hadde tenkt på som jeg vil prøve frem til neste avtale med legen som ble satt opp.

Endelig en som det går an å snakke med.

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Jeg har tidligere hatt problemer med leger som ikke har tid, som ikke tar meg alvorlig, som ikke hører hva jeg sier og som ikke er ledig på ukesvis. Det kan hende det har mest med selve fastlegeordningen å gjøre, men litt personlighet er vel også medvirkende, tror jeg.

Jeg fikk i hvert fall en positiv opplevelse her, og tror jeg skal bli en stund.

Midt på treet

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Virker noe dårlig oppdatert på nyere forskning. Kan virke litt sur når hun er stressa. Ellers hyggelig. Tar seg god tid, og er flink til å lytte.

Avvisende, virket brydd

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Virket apatisk, brydd, og jeg følte meg absolutt ikke ivaretatt. Så ikke på meg mer enn han måtte. Definitivt et ugreit møte med legen. Skrev noen ord på dataen, ga med en henvisning videre uten å drøfte, gjenta eller bekrefte det jeg hadde sagt. Ikke fornøyd.