Bekkestua Fastlegekontor

Telefonnummer67 10 13 5067 10 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 205 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Fastlegekontor

Dyktig, lyttende og handlekraftig

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Endelig en lege som virkelig hører på deg, tar tak og som gir stort inntrykk av at hun har faglig tyngde. Jeg kan anbefale Martine på det varmeste.

Uinteressert lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Skuffet over manglende interesse for pasienten/problemet. Tror denne legen bør ta et kurs i pasienthåndtering. Synd for personalet forøvrig er veldig imøtekommende

Veldig flink!

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Har vært hos flere leger tidligere angående et utslett og Martine er den første som tok seg tid til å undersøke ordentlig og ta en hudprøve. Veldig flink til å lytte, hyggelig og kompetent! Anbefales på det varmeste :)

Min lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Dagfinn Kittelsen er min fastlege. Det er jeg meget fornøyd med. Det er lett å samtale med ham, jeg får gode medisinske råd, og han følger opp.

Veldig misfornøyd og har byttet lege

Lege: Dagfinn Kittelsen Skrevet

Føler at legen er arrogant og nedlatende. Spør meg hva jeg vil han skal gjøre med problemet. Han er lege og bør vite evt hva som må gjøres og hvor det skal henvises. Man skal ikke behøve å fortelle legen det! Har alltid følt meg veldig utilpass etter konsultasjoner hos denne legen og anbefaler ingen å gå dit.