Jens-Christian H. Eriksson

Telefonnummer55 31 57 2055 31 57 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Jens-Christian H. Eriksson

En virkelig god lege

Lege: Jens-Christian H. Eriksson Skrevet

Har vært i kontakt med han i forbindelse med mitt barn. Han er virkelig en lege du kan stole på. Betryggende for ban og lyttende til voksene. Han vet hva han driver med.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Jens-Christian H. Eriksson Skrevet

Alltid nøye og tar seg tid til å lytte. Etterspør alltid om jeg har tilstrekkelig med medisiner som følge av min allergi. Det er en glede å komme til ham under vedlikehold av bjørkepollenvaksinasjonene mine.

Hyggelig og sympatisk

Lege: Jens-Christian H. Eriksson Skrevet

Jeg oppfattet ham som hyggelig, sympatisk, lyttende og forklarende. Ingen ventetid, men så hadde jeg også time 8:00. Men bedre å vente litt enn en lege som ikke har tid til pasientene. Han løste problemet greit, så hva mer kan man ønske seg.

Flere pasienter enn han kan håndtere

Lege: Jens-Christian H. Eriksson Skrevet

Tviler ikke på denne legens kompetanse, men han har åpenbart altfor mange pasienter enn han evner å håndtere. Konstant forsinket timer, beklager aldri for veldig lang ventetid og virker heller ikke spesielt løsningsorientert.
Får ikke inntrykk av at legen stiller forberedt til konsultasjon, og hvert besøk har vært svært likt det første besøket.
Trekker litt opp at man ikke opplever tidspress når man først er der, men kanskje det er grunnen til at han alltid er forsinket?

Inntrykket er at legen nok er dyktig, men evner ikke å bruke tiden godt nok til hver enkelt pasient og fører til unødvendig tidsbruk og lange forsinkelser. Totalinntrykket trekkes ned av lite imøtekommende og serviceinnstilt resepsjon, som uttrykker seg til dels arrogant og med lav kompetanse.

Hyggelig, men ubrukbar

Lege: Jens-Christian H. Eriksson Skrevet

Hyggelig å snakke med. Diskuterte medisinen i detalje. Likevel hadde resepten jeg fikk lite å gjøre med det som ble avtalt med legen. Det var deretter umulig å få dette ordnet ved å ringe inn. Hadde dårlig tid, og fikk ikke mulighet til snakke om mer en ett symptom.