Dr. Pär Jönssons Legekontor

Telefonnummer33 77 46 0033 77 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgaten 92 3060 Svelvik

Siste vurderinger av Dr. Pär Jönssons Legekontor

Lyttende.

Lege: Henry Pär-Olov Jönsson Skrevet

Kunnskapsrik med bred erfaring. I tillegg har han en vennlig og imøtekommende kontorsøster, som også setter sprøyter uten at man kjenner det. Kan kunsten å bruke datamaskinen men samtidig også snakke med pasienten.

Den beste lege en kan få. Attlid like , lyttende og faglig dykktig. .

Lege: Henry Pär-Olov Jönsson Skrevet

En lege jeg har stor tillit til og som det er lett å prate med.
Og som forstår deg og er faglig dykktig i sitt arbeid.
Det han sier han skal gjøre gjør han og han har dyktig kunnskap
om tiltak. Jeg er over maks fornøyd med ham. Og glad for at jeg
har fått ham som min lege. Ikke minst er det avslappende å komme inn på hans legekontor for legesøsøster er like blid og velkommende og dyktig.

Lege: Henry Pär-Olov Jönsson Skrevet

En utrolig hyggelig og tillitsvekkende lege, som lytter til pasienten å viktigst av alt en meget faglig dyktig lege!

Meget kompetent lege

Lege: Henry Pär-Olov Jönsson Skrevet

Har brukt denne legen i flere år. Han tar seg tid til meg som pasient, er lyttende, "tilstede" og pedagogisk i sin tilnærming. Har et godt humør!

Fantastisk, og det er ikke overdrevent!

Lege: Henry Pär-Olov Jönsson Skrevet

Etter noen år med få legebesøk, hadde jeg en lege i Drammen, som hverken hadde tid eller interesse av å hjelpe meg videre som pasient, da jeg virkelig trengte hjelp. Etter å ha hørt med venner ble jeg anbefalt Pär. Jeg takker de fortsatt for det tipset, jeg har aldri opplevd noen lege som virkelig prøver å sette seg inn i problemene mine og hva han kan gjøre for meg som pasient. Til tross for at det er mange pasienter hos ham, går det rimelig greit å få time, iallefall om jeg selv kan være fleksibel. Takk, og jeg gleder meg til hvert besøk!