Jørn Thoen

Telefonnummer950 36 141950 36 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Jørn Thoen

Lege med mye kunnskap

Lege: Jørn Thoen Skrevet

Har gått til Dr. Thoen med min reumatiske lidelse i over ett år. Han har virkelig gitt meg bedre livskvalitet! Bruker god tid og setter seg inn i pasienten sin. Er takknemlig for hver dag uten smerter. Håper han holder på i mange år til.

Hyggelig eldre mann med noe foreldede synspunkter o

Lege: Jørn Thoen Skrevet

Var til vurdering denne legen flere ganger, hadde oppfølging i over et år. Han klarer ikke å tilpasse seg moderne krav til både journalføring og henvisninger til laboratorier. Alt skal skrives på papir, så mister han opplysninger han fått osv..ekstra arbeid for pasient med å følge opp svarene , fastlegen får ikke info osv... synd.
Fibromyalgi for han en ikke eksisterende sykdom, bare tull

Litt sliten

Lege: Jørn Thoen Skrevet

Det som er bra, er at han tar seg god tid, selv om venteværelset fylles av utålmodige pasienter. Uheldigvis tar det ekstra mye tid når en må orientere seg i ny teknologi som pc-bruk etc. Lydopptakeren som ble brukt for å diktere inn epikrise, var nok ikke slått på, slik at hele epikrisen måtte dikteres om igjen. Dette tok en ekstra 20 minutter. Vi gikk igjennom samme spørsmål som de som har blitt stilt siste 12 år, og det ble ikke mulighet til å få svar på nye spørsmål som var grundig forberedt. Kanskje til neste år.
Jørn Thoen anbefales å lese journalen før timen, selvom det er trøblete med data.