Kåre Lund-Iversen

Telefonnummer22 20 16 2222 20 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 31 0176 Oslo

Siste vurderinger av Kåre Lund-Iversen

Trygg, erfaren og virkelig lyttende.

Lege: Kåre Lund-Iversen Skrevet

Ble utsatt for Krystallsyke (mulig labyrintitt) ble innlagt Ullevål sykehus. Sjefslegen der anbefalte Lund-Iversen, å det kan jeg virkelig forstå. Har benyttet han i vel 10 år, en bedre lege innen sitt felt finnes ikke i Norge. En tidligere flyvertinne(venn av meg) hadde øresus, grunnet 17 år som flyvertinne ble kvitt sitt øresus. Anbefales på det varmeste.

Elendig pasienthåndtering

Lege: Kåre Lund-Iversen Skrevet

Var her med min datter for å utrede hørsel. Han ser bort i fra audiograf-resultatene uten å forklare nærmere hvorfor og klarer ikke å svare på foreldrenes spørsmål. Håndterer barn svært dårlig, virker som om han ikke har hatt noe særlig kontakt med barn noen gang.

Ett besøk her er nok

Lege: Kåre Lund-Iversen Skrevet

Tilbragte 2 timer på dette kontoret, hvorav 1 time og 45 minutter venting. Legen var hverken interessert eller hyggelig. Fikk med journalen da jeg gikk og oppdaget feil i den. Ifølge kontordamen spilte det ingen rolle og korreksjon ble ikke foretatt.
Det positive var audiografen Jennie som var en hyggelig dame.

Meget godt fornøyd

Lege: Kåre Lund-Iversen Skrevet

Dette er et prakt eksemplar av en lege, ut i fra mine erfaringer som strekker seg over noen år. Han er veldig hyggelig! En rolig og lun person som er seg selv i jobben. Han bruker den tiden som trengs - om det er lite eller mere - og han er bestandig rolig og tilstedeværende. Utfører jobben på en tilittsvekkende og grundig måte. Det kan være litt forsinkelser, så det er det greit å være forberedt på. Det er ofte forsinkelse på en halv times tid, også selv om man kommer på tidlig time, og på det verste måtte jeg vente i over en time.

Dyktig og grundig

Lege: Kåre Lund-Iversen Skrevet

Har vært min ørelege i 10-15 år. Er meget grundig og dyktig. Det skader heller ikke at han er veldig hyggelig.