Revetal legekontor

Revetalgata 8 3174 Revetal

Siste vurderinger av Revetal legekontor

Fantastisk lege ved et fantastisk legekontor :)

Lege: Steinar Henry Reinhard Krauss Skrevet

Alltid i imøtekommende, svært lyttende og dyktig lege.
Legekontoret består av serviceinnstilte, super hyggelige helsesekretærer. Det stemmer ikke at det er opptatt i telefonen hele dagen slik en annen skriver. Her venter man svært kort før man får et svar. Skjønner godt at han ikke har noen ledige plasser - så hvis du skulle være så heldig å se han har ledig plass - er det bare å være raskt ute med bytte.

Tar seg god tid til pasienten.

Lege: Steinar Henry Reinhard Krauss Skrevet

Godt fornøyd i flere år. Er god til å kommende råd i tilleggtil faglig vurdering, sett med mine øyne. Siste 3 år har jeg vært hyppig inne pga rehabilitering og sykemeldinger. Er nå på vei ut i arbeid igjen.

En lege å beholde

Lege: Kjell Samuel Ugland Skrevet

Ugland er grundig og god på forklaringer, enkelt å ha en dialog med han. Mine to barn har også Ugland, og jeg vil gjerne bekrefte at han er flink med barn!

Fantastisk lege!

Lege: Steinar Henry Reinhard Krauss Skrevet

Verdens beste fastlege! Hyggelig, flink, tar seg god tid - og lytter til pasientene sine.

Damene på kontoret er også veldig søte og hyggelige. Man føler seg ivaretatt og velkommen av alle sammen.

Meget god lege.

Lege: Steinar Henry Reinhard Krauss Skrevet

Jeg har gått hos denne legen i snart tyve år. På alle disse årene har jeg maks brukt en halv time på venterommet. Han er utrolig presis, samtidig tar han seg god tid. Hvordan han får det til har jeg lurt på mange ganger. Han er utrolig dyktig, samtidig som han er ydmyk og spør om råd når det er ting han ikke kan.