Revetal legekontor

Revetalgata 8 3174 Revetal

Siste vurderinger av behandlere ved Revetal legekontor

Vurderer bytte

Lege: Kjell Samuel Ugland Skrevet

Sjelden tid til å ta opp mer enn en ting, føler meg ikke hørt.

Opptattsignal i evig tid...

Lege: Steinar Henry Reinhard Krauss Skrevet

Ingenting negativt å si om legen MEN,

dersom du prøver å ringe er det garantert opptattsignal 99 av 100 forsøk. Du kan prøve å ringe gjennom hele dagen og det er stort sett opptattsignal hver eneste gang (bortsett fra når det er lunsj mellom 11:30 og 12:30 for da kommer du til en svarer).

Dette har pågått i flere år. Det er veldig dårlig service på et legekontor da det ikke er lagt inn kø-system og det er bare tilfeldig hvem som kommer igjennom telefonlinjen. Dersom du ikke gir opp så kan det hende du er den heldige som ikke kommer til opptattsignal. Da blir det satt opp en time til deg om en 1-2 uker, ellers får du beskjed om å ringe igjen når de åpner for å få en hastetime (hvis du er den heldige som ikke kommer til opptattsignal). Er du den heldige som ikke kommer til opptattsignal? Da gjennstår det bare å vente noen få timer på venterommet før du blir innkalt.

Til slutt blir du så lei av denne dårlige servicen at du bytter til en fastlege med et retferdig kø-system på telefonen. Jeg var veldig tolmodig og har brukt fastlegen fra 2001 - 2013. Ikke gjør samme feilen som meg.

Når jeg får det hjelpen jeg trenge,r er det topp

Lege: Steinar Henry Reinhard Krauss Skrevet

Klok- korrigerende-hjelpsom- trygg- forklarende-lyttende og flink.