Karin Maria Øien Forseth

Telefonnummer408 53 313408 53 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klaaholmen 4915 Vestre Sandøya

Siste vurderinger av Karin Maria Øien Forseth

Grundig, betryggande og kunnskapsrik

Lege: Karin Maria Øien Forseth Skrevet

Eg kom til Karin fordi eg hadde tidligare blitt diagnosert med Fibromyalgi og måtte få ein oppdatert spesialisterklæring. Dette er ei veldig kunnskapsrik og flott dame. Eg fekk møte ein lege som virkeleg visste kva Fibromyalgi var og spurte meg spørsmål som var grundig og gjorde ein undersøkelse. Ho var trøstande, då eg følte meg veldig sårbar og lei meg under konsultasjonen fordi min situasjon var vanskeleg. Ho er ærlig og ga meg fleire råd som eg har hatt nytte av etterpå. Ho kan oppfattes kanskje litt brå, men dette er ein lege som veit kva ho snakkar om og har gjort mykje research. Eg vil absolutt anbefale Karin Øien Forseth om nokon treng å bli utreda hos ein spesialist og revmatolog. Då veit du at du er i gode og trygge hender.

Saklig og grundig

Lege: Karin Maria Øien Forseth Skrevet

Jeg kom til Karin Øien Forseth for å få en spesialisterklæring på om jeg hadde fibromyalgi. Hadde tidligere vært hos en revmatolog som foretok en (etter min mening) veldig overflatisk undersøkelse, men hos Karin Øien Forseth følte jeg at jeg ble møtt på en profesjonell måte. Hun foretok en grundig fysisk undersøkelse og stilte relevante spørsmål om hvilke plager jeg opplever i hverdagen. Videre oppdaget hun at jeg hadde forhøyet blodtrykk, noe min fastlege hadde oversett. Det var en lettelse å komme til en lege som visste hvilke spørsmål hun skulle stille, som tydeligvis har greie på hva fibromyalgi er, og som forstår hvilke begrensninger sykdommen kan medføre.