Psykiater Kjartan Thu

Telefonnummer452 07 659452 07 6 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jærveien 18 4393 Sandnes

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Psykiater Kjartan Thu

Hyggelig og behjelpelig psykiater

Lege: Kjartan Thu Skrevet

Kjartan Thu er absolutt en psykiater jeg vil anbefale. Jeg kjenner han ikke igjen i måten han blir beskrevet på i innlegget under. Han fremstår interessert i de problemstillingene jeg kommer med, og jeg oppfatter han som kunnskapsrik. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med denne legen.

Hold dere unna denne personen .

Lege: Kjartan Thu Skrevet

Oppsøkte psykiateren for lette psykiske problemer og etter kun 2 timer konsultasjon ga han meg hundre ganger flere ting /problemer å tenke på enn jeg hadde fra før .jeg fikk senere time hos avtalespesialist og har nå fått et HELT annet inntrykk av psykiatrien enn jeg fikk hos Kjartan thu.generelt lite empati ,tar seg veldig god tid til å skrive epikrise for å ta seg så godt betalt som overhodet mulig .anbefaler alle å heller ta kontakt med avtalespesialist og holde seg langt unna denne private psykiateren .

Takhøyde for de gode samtalene

Lege: Kjartan Thu Skrevet

Evner å møte deg på en måte som gir rom og trygghet til å utforske egne styrker og svakheter. Kunnskapsrik og tolerant person.