Lege Kjell Wormdal AS

1 vurdering

Siste vurderinger av Lege Kjell Wormdal AS

Fantastisk med barn!

Lege: Kjell Wormdal Skrevet

Vi har vært hos mange leger med sønnen vår på 4 år som utredes for diverse, og aldri har jeg møtt en lege som var så dyktig og imøtekommende med barn som Wormdal. Alt i alt en veldig god opplevelse både ift undersøkelsene , men også generelt med barnetekke. Anbefales varmt om du har et barn som skal sjekke ørene. Ser det er noen dårlige anmeldelser fra tidligere her, så ønsker derfor å rette opp her med å gi 5 stjerner fra meg. Vil absolutt anbefale alle jeg kjenner å dra dit om behov!

Likegyldig

Lege: Kjell Wormdal Skrevet

Var henvist til Wormdal selv, men kom til en kvinnelig lege som jobber der. Fikk som mor beskjed om at hun forsto situasjonen bedre om barnet selv fikk fortelle om sine problemer.
Heldigvis er mitt barn 12 år å er klar over egne problemer, men den brutale avvisningen på foreldre var tragisk.
Anbefaler ikke denne legen.
Be om Wormdal selv.

Dårlig pasientbehandling.

Lege: Kjell Wormdal Skrevet

Kjenner meg godt igjen i den tidligere anmeldelsen. Ble henvist til Kjell Wormdal, men kom inn til en kvinnelig lege. Jeg trodde først hun var assistent eller noe, da det ikke stod noe om andre ansatte på klinikken på deres nettsider. Hun virket ikke å ta problemene mine på alvor, og mente det ikke var noe å gjøre med problemene jeg opplever. Jeg forlot klinikken med en følelse av at problemene mine er innbilte og at jeg er en hypokonder. Dette er uheldig, da jeg generelt kvier meg for å ta kontakt med lege når problemer oppstår. Det endte med at jeg tok kontakt med fastlegen for henvisning til annen spesialist.

Med det sagt, så var kvinnen i resepsjonen veldig hyggelig og behjelpelig!

Svært dårlig kundebehandling

Lege: Kjell Wormdal Skrevet

Vil på det sterkeste advare å bruke denne klinikken. Møtte en kvinnelig lege som lo av mine problemer og mente at dette måtte du ordne opp i selv. Helt uempatisk i sin kundebehandling og ville ikke engang undersøke konkrete fysiske symptomer. Legen fremstod helt uinteressert i å høre hva jeg hadde å fortelle. Styr unna! Krev at din fastlege henviser deg til noen andre ØNH-leger.