Stokke Legesenter

Nygaards alle 4 3160 Stokke

Siste vurderinger av behandlere ved Stokke Legesenter

dyktig trygg lyttende lege

Lege: Filip Lindgren Skrevet

fantastisk dyktig , lytter og tar deg alvorlig. er rask med henvisninger og svar. spesielt god med barn ,ungdom
. har nok for mange pasienter.
kan anbefales.

Beste fastlege

Lege: Filip Lindgren Skrevet

Vi har Filip som fastlege siden han begynt i Stokke legekontoret - siste 9 år ! Beste barnelege i min mening. Han er utrolig dyktig, profesjonelt og lyttende. Hadde ikke en eneste episode hvor jeg ble ikke hørt, vi fikk alltid god hjelp og oppfølging.

Lytter og kan faget

Lege: Eystein Vik Skrevet

Veldig fornøyd. Tar seg tid til å lytte, stiller spørsmål og gir alt i alt god oppfølging. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Trygg og god lege

Lege: Eystein Vik Skrevet

Har bare god erfaring siden han kom til Stokke. Proaktiv og fremoverlent. Kompetent oppfølging.
Trygg på sine undersøkelser og grundig oppfølging.

Forståelsesfull og meget dyktig

Lege: Eystein Vik Skrevet

En meget god lege som lytter, tar ting på alvor og vil pasientens beste.

Hadde en litt dårlig start første timene, men noe som ble rettet oppi etter avtale vi hadde og misforståelse som kan skje, men viste egenskaper som å være ydmyk (som er viktig) og evnen til å innrømme feil.

Har masse godt å si, han tar seg tid til pasienten, lytter, ikke redd for å høre konstruktive forslag fra pasient, han gjør alltid sitt beste for å henvise eller finne ut hva årsaken kan være på problemet.
Tar meg alltid på alvor og hører på hva jeg har å si.

Den beste legen jeg har hatt gjennom mine år og har sett litt forskjellig gjennom årene.

Har full respekt og tillit til han som både lege og person noe som jeg føler er gjensidig som er viktig.

Full score fra meg, så nå kan du ta en 5 stjerners tattoo.