Stokke Legesenter

Telefonnummer33 36 03 3033 36 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygaards alle 4 3160 Stokke

Siste vurderinger av Stokke Legesenter

Arrogant, lytter ikke og gjort opp mening før første møte

Lege: Eystein Vik Skrevet

Intet å utsette på legekontoret eller tidligere lege men uten kjennskap til verken meg eller min historie personlig hadde legen ved første besøk bestemt jeg skulle avslutte/nedtrapping medisinsk behandling jeg har stått på i 8 år og attpåtil kom med forslag til henvisning til Søndre distrikt psykiatriske noe som er relativt frekt når behovet ikke er tilstedeværende i det hele tatt.
Nå er jeg en ganske oppegående person som har jobbet meg gjennom problemer, kuttet medisiner av egen vilje og ikke trenger hjelp psykiatrisk, lite utsagn jeg tenker er «dont fix it if it aint broken», men føler dessverre det er hva som skjer nå, nå skal jeg som relativt fungerende og oppegående person gå til en uvisshet om fremtiden og medisinsk behandling. Hadde heller ikke svar på hva jeg eventuelt skulle bytte medisinen jeg går på nå imot i det lange løp, lett å sitte å leke med andres liv, mitt råd er å ha samtale med pasienten og være litt åpen enn kun lese pasient journalen og full konklusjon før man har sitt første håndtrykk med pasienten.

Beklageligvis en dårlig opplevelse noe jeg håper blir bedre med tid og erfaring for legen men hjelper ikke for pasientene han gjør livet vanskelig for nå.

Lytt til pasientene er nå mitt råd og hvis ting fungerer så la ting være, «merkelig»nok så er det mange pasienter som kjenner seg selv bedre enn andre gjør og da er det fint å bli hørt på uten arroganse, møtt med åpenhet og forståelse og selvfølgelig respekt.

Dyktig og effektiv

Lege: Kåre Liodden Skrevet

Lege som er dyktig og setter seg lett inn i pasientens problematikk. Han følger videre godt opp. Ved behov henviser han raskt og effektivt til spesialist.

Kunnskapsrik men ....

Lege: Kåre Liodden Skrevet

Bryr seg lite,ingen sympati. Føler jeg bør bytte før jeg blir sykere.Og det er tydelig han jobber for NAV og ikke for deg, aggressiv i forhold til førerkortbeslag og antibiotika er vanskelig å få. prøv på Vear legesenter istedet

Hyggelig lege

Lege: Filip Lindgren Skrevet

Føler en for så vidt blir tatt vare på. Hører på deg men savner litt opplysning rundt det en tar opp. Men føler at han sender deg videre hvis han synes ting skal følges opp. Jeg føler meg trygg nok til å fortsette videre hos denne legen.

Fantastisk

Lege: Rannveig Hoff Oseberg Skrevet

Utrolig god oppfølging hele tiden. Dyktig og tar tak i ting profesjonelt og bra. Veldig konkret og presis. Føler meg veldig trygg.