Stokke Legesenter

Nygaards alle 4 3160 Stokke

Siste vurderinger av behandlere ved Stokke Legesenter

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Eystein Vik Skrevet

Tar deg på alvor, tilgjengelig, følger opp, effektiv, svarer også utenom arbeidstid, og er meget hyggelig.

Anbefales!

Middelmådig

Lege: Eystein Vik Skrevet

Jeg har hatt mange flere leger før, grunnet flytting. Han er første jeg ikke likte. Jeg føler ikke at han har tatt meg seriøst til tross for at jeg vært inn og ut av sykehus på grunn av helse årsaker.

Godt fornøyd

Lege: Kåre Liodden Skrevet

En lege å stole på over flere år. Rask response på henvendelse om resepter og medisin . Lytter til og tar hensyn til mine innspill.

Imøtekommende og faglig dyktig

Lege: Rannveig Hoff Oseberg Skrevet

Opplever henne som svært imøtekommende, forståelsesfull og faglig dyktig i hht.vurdering av pasientens behov.Tar seg god tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Veldig fornøyd som pasient.

Uprofesjonelt

Lege: Rannveig Hoff Oseberg Skrevet

Jeg er veldig misfornøyd med behandlingen jeg har fått. Inne hos Oseberg får hun meg til å føle meg som en hypokonder, selvom jeg har en påvist sykdom. Veldig dårlig oppfølging. Googler sykdommen min, for så å spørre om hvorfor jeg vil til en spesialist.. Google kan jeg gjøre selv! Ting blir lovet, men ikke gjort. Jeg må ringe flere ganger om dagen for at det skal skje noe. Plutselig blir jeg satt opp til en time jeg ikke har avtalt med dem, når jeg spør hvorfor sier de at det er for å fjerne noen sting.. jeg hadde ingen sting!
Det virker som de har null oversikt på legekontoret og med en gang du kommer inn vil de bare ha deg ut igjen. De har ingen interesse for å hjelpe folk og servicen er inteteksisterende. Svært misfornøyd!