Kjell Ulrik Sandvig

Lille Borgen vei 2 B 0370 Oslo

Siste vurderinger av Kjell Ulrik Sandvig

Takknemlig

Lege: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Jeg har nylig opr Lasek, og resultatet er over all forventning. Minimalt med ubehag i etterkant av operasjonen (jeg forventet store smerter) og kan aldri huske å ha sett så godt. Beste pengene jeg har brukt!
Dr Sandvig fremsto som kunnskapsrik, profesjonell og rolig, og skapte trygghet. Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og erfaren lege.

Lege: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Har brukt denne øyelegen i mange år.Han opptrår rolig og profesjonell,vennlig.Svært flink kirurg.Denne legen kan virkelig det han holder på med.Han reddet synet på mitt høyre øye takket være rask diagnose og tlf. til Ullevål øyeavd. for operasjon.Evig takknemlig.Anbefales på det varmeste.Men de i resepsjonen har mye å lære når det gjelder service og høflighet.Får veldig følelsen av samlebånd og sure sykepleiere som er stresset og utålmodige.

Øyelege Kjell Ulrik Sandvig, er en meget dyktig behagelig lege å komme til, jeg er absolutt veldig fornøyd !

Hei!
Jeg har i mange år brukt linser, det har fungert greit, men når jeg fikk grå stær, begynte det å bli problematisk og jeg valgte da å gå til Øyelege for undersøkelse. Nå forstår jeg jo att linser er ett alternativ til briller og fungerer greit for de fleste, som det gjorde også for meg, men jeg må allikevel si att etter operasjonen er min hverdag fullstendig forandret!

Jeg ble operert ved Oslo Øyelegesenter av Øyelege Kjell Ulrik Sandvig for grå stær. Ved grå stær operasjon dekker det offentlige bare for monofokale linser, det gjør til att du mest trulig må bruke lesebriller også etter operasjonen. Men ved en egenandel kan man få multifokale linser, som gjør att man stort sett ser bra på alle avstander, jeg valgte dette. Nå bare noen dager etter operasjonen føler jeg meg som ett nytt menneske, jeg ser veldig bra på alle avstander og trenger ikke briller i hele tatt. Absolut meget fornøyd. Først var jeg inne for undersøkelse, jeg fikk en grundig forklaring på hvordan forløpet ville være, ved en operasjon og hva resultatet mest trulig ville bli. Jeg vil beskrive Sandvig som en meget rolig, behagelig lege og frem for alt meget dyktig, så jeg vil uten reservasjon anbefale han for den som vil ha en ny hverdag med perfekt syn!

Jeg vil også benytte anledningen til å takke Øyelege Sandvig for en meget velykket, smertefri operasjon!