Fritzøe Klinikk

Telefonnummer33 11 81 3333 11 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fritzøe Brygge 3264 Larvik

1 vurdering

Siste vurderinger av Fritzøe Klinikk

Her blir vi tatt på alvor.

Lege: Knut Breck Sestøl Skrevet

Jeg kjører gjerne de 12-13 milene for å få en time hos Knut. Han tar seg tid med problemene og henviser deg også til "second opinion," hvis det er ønskelig. Lytter og setter seg grundig inn i problemet ditt. En behagelig fyr rett og slett.

Meget dyktig og unik oppfølging

Lege: Knut Breck Sestøl Skrevet

Dr. Sestøl er imøtekommende og virker svært kunnskapsrik. I tillegg har han en oppfølging som ikke jeg har opplevd tidligere! Bortimot ALLE andre leger burde ha et lite kurs hos han slik at de forstår hvordan oppfølging kan (og bør) være!

Flott jobb

Lege: Knut Breck Sestøl Skrevet

En utmerket spesialist som følger med og er interessert i forskning! Lydhør og engasjert, også i pasientens egenerklæringer og vurderinger!
Har ingen ting å utsette på spesialisten.Ingen ventetid, kom inn presis til timen.

En fantastisk lege!

Lege: Knut Breck Sestøl Skrevet

Knut Breck Sestøl har vært min favorittlege i mange år. Han har overfor meg alltid vært lyttende, empatisk og handlekraftig. Effektiv til å sende videre dersom det har virket fornuftig og alltid satt seg grundig inn i problemene. Ydmyk og dedikert i jobben sin!