Øre-nese-halssenteret

Telefonnummer51 93 95 6051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt. 13, inngang Arneageren 4006 Stavanger

Siste vurderinger av Øre-nese-halssenteret

Skuffende!

Lege: Kyrre Bjørn Larsen Skrevet

Å komme inn ca 35-40 minutter etter avtalen, uten å få en "beklagelse for ventetiden", er heldigvis en arroganse som er i ferd med å dø ut, etterhvert som yngre leger overtar.
Henvisningen fra min fastlege var nokså kompleks, og inneholdt flere problemstillinger. Det var derfor svært overraskende at det kun var satt av 15 minutter.
Dersom legen på forhånd hadde tatt seg bryet med å lese henvisningen, ville han ha oppdaget at 15 minutter langt fra ville være tilstrekkelig.
Dette er for dårlig; å vente flere måneder, og bli "avspist", med 15 minutter, og knapt nok halvparten av den hjelpen som var forventet.
I mitt tilfelle, burde det vært satt av minimum 30 minutter, og sannsynligvis 45 minutter!
Når det er sagt; en høflig og hyggelig lege, men måten han forklarte ting på, var litt vel høytravende, for en uten medisinsk utdannelse.
Vet ikke om jeg vil anbefale denne legen!

Et VELDIG lite og trangt venterom, veldig varmt. Kunne med fordel hatt tilgang på kaldt vann, med tanke på varme og lang ventetid:-( Men, høflig og hyggelig kontordame:-)

Veldig dårlig

Lege: Kyrre Bjørn Larsen Skrevet

Jeg var hos han to ganger. Jeg hadde mistet lukte sans. Han ville ikke undersøke meg med en lukte test fordi mitt språk på norsk var ikke god nok.

översitteri!

Lege: Kyrre Bjørn Larsen Skrevet

Har ikke noe vondt å si om kompetansen å måten han behandlet barna mine på. Han nektet flere ganger å forklare hva som feilet inni øret til en av guttene mine. Grunnen til at han nektet var fordi jeg ikke var utdannet lege innen ører og da skulle jeg ikke forstå hva han snakket om. Jeg prøvde flere ganger å få et svar men han nektet. Tok til sist med min mor (som er lege)å da forklarte han for henne!
Etter dette mistet jeg tilliten til Kyrre og byttet lege.

Svært kompetent ØNH spesialist

Lege: Kyrre Bjørn Larsen Skrevet

Jeg har hatt vedvarende ØNH problemer og vil rangere Dr. Larsen som den mest kompetente spesialisten jeg har vært hos. Han lytter til pasientens symptomer, tar hensyn til dem som ønsker bedøvelse før undersøkelser og gjør en grundig utredning, og henviser videre til operative inngrep om nødvendig. Han opptrer svært høflig og respektfullt ovenfor pasienten. Anbefales.

Dyktig lege

Lege: Kyrre Bjørn Larsen Skrevet

En dyktig legenden følger opp pasienten, veldig flink med små barn som syntes det er litt skummelt hos legen.