Askim ØNH

Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim

• Maxillofacial kirurg, Øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Askim ØNH

Arrogant og slurvete

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Lorentz Selmer lytter dårlig, hopper til antagelser, og konkluderer leeeenge før han besitter hele pasientens egenbeskrivelse av symptomer. Etter min erfaring endret han både diagnose og forslag til behandling flere ganger i løpet av konsultasjonen fordi jeg ga ham mer informasjon - noe som ikke var lett for meg å gjøre - fordi han konkluderte så kjapt og viste seg så lite interessert i hvordan jeg faktisk hadde det. En pasient som er mindre "frampå" enn meg kan fort få vesentlige feildiagnoser med en slik mangelfull behandling.

Hyggelig og flink lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Før timen hos Lorentz Selmer leste jeg vurderingene av han her på legelisten. no, og fikk et veldig dårlig inntrykk.
Mitt inntrykk etter å ha vært hos han i dag er at han var en veldig flink lege. Han hørte på det jeg hadde og si, og forklarte hva nøye hva som kom til å skje videre!

Styr unna!

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Lite imøtekommende og særs vrien/vanskelig å få til en naturlig kommunikasjon med - med det mål om at mottaker (legen) skal forstå et enkelt meningsinnhold fra pasienten - og her kom jeg til kort!!!!