Askim ØNH

Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim

• Maxillofacial kirurg og øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Askim ØNH

Følte med IKKE tatt på alvor.!

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Jeg har problemer med stoffskifte og etter oppstart på levaxin har jeg hovnet opp i halses og fått hovne lymfekjertler . Ønsket å få tatt ultralyd for å slippe å bekymre meg. Men selv om jeg var redd for kreft så endte jeg opp med å betale nesten 500 kr for ingenting !!!! Jeg ble bare hastet ut i løpet av 10 minutter.. skulle ønske jeg ikke så sliten , jeg klarte ikke kreve noen ting . Dårlig lege !!!!!!!

Arrogant og mindre sympatisk.

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Har vært hos han med både barn og meg selv. Lite lyttende lege, kan virke humørsyk. Forteller aldri underveis hva han skal gjøre, bare gjør det (f eks stikke noe langt oppe i nesen). Aldri mer dit.

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Er en kvinne på 49 var hos Askim øre- nese hals i dag..
Jeg har opplevd mye men denne timen jeg hadde var inne 20 min var helt (grusom) arogant og grinete lege🤔jeg sier ikke mye er en rolig pas men når legen slår hardt på min tann og jeg reagere mener han at det må jeg tåle på en nedlatende måte og jeg ønsker å minne på at det er en helt normal reaksjon at man trekker seg litt tilbake.. Undersøkelsen i nese er også meget ubehagelig og det er en naturlig reaksjon at man trekker seg litt tilbake i stolen og jeg fikk sikkelig tilsnakk.. Jeg skal aldri tilbake og jeg anbefaler andre til å tenke seg godt om.. Legen hører heller ikke på hva jeg som pas ønsker å si og Dette betaler jeg for Nei Takk!! Lykke til dere andre pas som har time.. Jeg er selv hjelpepleier og er meget glad i mitt yrke og må på hjerte si at jeg aldri behandler min pas på den måten, kommer aldri til å gjøre det!! Vis du som en sps lege- øre nese hals (Askim) tror du får respekt på den måten har du misforstått.. Lykke til dere andre og vet dere hva.. Sett han på plass dere betaler for timen!! Mvh

Arrogant og slurvete

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Lorentz Selmer lytter dårlig, hopper til antagelser, og konkluderer leeeenge før han besitter hele pasientens egenbeskrivelse av symptomer. Etter min erfaring endret han både diagnose og forslag til behandling flere ganger i løpet av konsultasjonen fordi jeg ga ham mer informasjon - noe som ikke var lett for meg å gjøre - fordi han konkluderte så kjapt og viste seg så lite interessert i hvordan jeg faktisk hadde det. En pasient som er mindre "frampå" enn meg kan fort få vesentlige feildiagnoser med en slik mangelfull behandling.

Hyggelig og flink lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Før timen hos Lorentz Selmer leste jeg vurderingene av han her på legelisten. no, og fikk et veldig dårlig inntrykk.
Mitt inntrykk etter å ha vært hos han i dag er at han var en veldig flink lege. Han hørte på det jeg hadde og si, og forklarte hva nøye hva som kom til å skje videre!