Lorentz Selmer

Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim

• Maxillofacial kirurg, Øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Lorentz Selmer

Koselig lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Grua meg til jeg skulle til han etter å ha lest andres vurderinger,litt alvorlig i begynnelsen . Men gjorde jobben sin og var hyggelig, fleipa litt og var blid etterhvert .
Merka nok min uro😊flink til å lytte,spørre og notere . Som regel smiler mennesker tilbake hvis man selv smiler og er blid 😉
Hyggelig dame i skranken også .
Men respekterer andres oppfatning ,alle er vi forskjellige 😊
Hilsen

Arrogant lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Lite imøtekommende lege, arrogant og lyttet ikke til meg som pasient. Man går til en lege fordi man ikke er frisk og da bør man bli tatt på alvor.

Hyggelig og imøtekommende.

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Flott lege som tok hensyn til skeptisk liten pjokk på 18 måneder. Brukte tid på å få tillit via litt lek og prating. Da gikk undersøkelsen som en drøm etterpå. Anbefaler han absolutt videre.

Faglig og imøtekommende

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Meget godt fornøyd med Dr. Selmer. Oppleves profesjonell og imøtekommende. Tok min problemstilling på alvor før undersøkelse og forklarte tydelig planlagt behandlingsforløp fremover for meg.

En lege utgått på dato!

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Fraråder sterkt å bruke spesielt Dr.Lorentz Selmer v/ØNH Askim. Anbefaler å undersøke først hvem lege man er satt opp hos. Finnes ikke sympati for småbarnsforeldre som fra før er i en sårbar situasjon med et "sykt barn. Informerer ikke før, etter eller underveis i situasjonen, gir heller ikke bedøvelse til spedbarn som i situasjonen skulle hatt det og som på forhånd var avtalt. Videre oppleves dette som tortur for de pårørende og svært smertefullt for den lille pasienten. Tar heller ikke hensyn til andre små søsken i samme rom (som vanligvis skulle vært vist ut av rommet) som da blir traumatisert av situasjonen av det andre søskenet som er under en lite hensynsfull og svært så smertefull behandling. Det ble heller ikke brukt hansker (!) noe man dessverre ser hos de som nærmere seg utgåelse i jobben. Ingen informasjon om eventuelle komplikasjoner etter inngrepet eller hvis behov for ytterligere hjelp, noe som er standard prosedyre. Hardhendt og svekket fin motorikk. Svært alvorlig. Stiller meg kritisk til at han faktisk fortsatt praktiserer.