Lorentz Selmer

Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim

• Maxillofacial kirurg, øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Lorentz Selmer

Veldig hyggelig og dyktig lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Har vært hos han flere ganger gjennom oppveksten. Fremstår som en ekstremt kunnskapsrik lege som alltid tar seg god tid. Har til tider spurt om ting som ikke gjelder besøket og han har forklart villig både hva det er og hvordan det eventuelt kan ordnes. Min datter har også vært der og blitt tatt imot med lek og prat så det har føltes trygt. Kan trygt anbefale han

Koselig lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Grua meg til jeg skulle til han etter å ha lest andres vurderinger,litt alvorlig i begynnelsen . Men gjorde jobben sin og var hyggelig, fleipa litt og var blid etterhvert .
Merka nok min uro😊flink til å lytte,spørre og notere . Som regel smiler mennesker tilbake hvis man selv smiler og er blid 😉
Hyggelig dame i skranken også .
Men respekterer andres oppfatning ,alle er vi forskjellige 😊
Hilsen

Arrogant lege

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Lite imøtekommende lege, arrogant og lyttet ikke til meg som pasient. Man går til en lege fordi man ikke er frisk og da bør man bli tatt på alvor.

Hyggelig og imøtekommende.

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Flott lege som tok hensyn til skeptisk liten pjokk på 18 måneder. Brukte tid på å få tillit via litt lek og prating. Da gikk undersøkelsen som en drøm etterpå. Anbefaler han absolutt videre.

Faglig og imøtekommende

Lege: Lorentz Selmer Skrevet

Meget godt fornøyd med Dr. Selmer. Oppleves profesjonell og imøtekommende. Tok min problemstilling på alvor før undersøkelse og forklarte tydelig planlagt behandlingsforløp fremover for meg.