Privatklinikken AS - Tromsø

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Grønnegata 38 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Tromsø

God veiledning og hjelp

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Det er sagt at "med alder speiles det liv du har levd", noe man skal akseptere og vise med stolthet. Mitt liv har vært krevende og vil nok fortsette slik. Hver gryende dag ser jeg det slitne ansikt i speilet. Fylde og form er borte, mørke ringer "stjeler" fargen på øynene. Jeg skammer meg ikke for å si at jeg tenker "det" setter dagsorden. Jeg bestemte meg for å gjøre dagsgry lettere og gikk til Markus for å få hjelp. Og nå, etter å ha fått timer på klinikken tilpasset mine problemer og alder, kjenner jeg smilet kommer til meg selv igjen om morgenen.

Tusen takk for god service, hjelp og støtte!

Trygg og proffesjonell behandling.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig trivelige folk, og veldig proffesjonelt. Følte meg trygg fra 1 sekund. Kommunikasjon over telefon siden jeg bor langt unna tromsø. Funket supert! Vil avbefale denne klinikken til alle og spesielt de med tubulære bryster!

Dyktig og rolig

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Opererte meg hos Dr. Marcus 01.10.2018 etter en veldig positiv konsultasjon. Har hatt god dialog med Dr. Marcus og Mette i tiden før og etter operasjon. Jeg opplever de som trygge, kunnskapsrike og behagelige mennesker. Kjempefornøyd med resultet, og kommer gjerne tilbake til dem.

Eksemplarisk kundebehandling

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har vært gjennom to behandlinger utført av Marcus Eriksson. Kundebehandlingen var eksemplarisk, og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk. Behandlingene ble utført med profesjonalitet, og jeg anbefaler gjerne Eriksson videre til mine venner.

Trygg og ivaretatt.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Har vært flere ganger hos dr Marcus Eriksson i Tromsø. Han gjør alltid en god jobb (leppeforstørrelse). Veldig nøyaktig. En rolig og behagelig person. En føler seg trygg og ivaretatt. Naturlig og flott resultat. Anbefales.