Marek Ketner

Telefonnummer416 24 100416 24 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 126 0277 Oslo

Siste vurderinger av Marek Ketner

Scorer meget lav på tillit og kommunikasjon

Lege: Marek Ketner Skrevet

Avbrøt samtaleterapier uten å gi noe som helst forhåndsvarsel. Jeg prøvde alt for å komme i kontakt med ham for å få noe som helt forklaring/begrunnelse slik at jeg ringe ham flere ganger og la lyd meldinger for 3 MÅNEDER, sendte ham e-post og ba om ny time men han aldri svarte det. Etter 3 måneder ringte han meg og mente at det var ålreit å forlate pasienten som sliter med psykiske vansker i limbo i 3 måneder!

I tillegg glemmer han ofte hva du har fortalt så halv parten av timen går til å gjenta alt som var allerede forklart flere ganger før...

En lege trenger mer enn lang utdannelse.

Lege: Marek Ketner Skrevet

Jeg kom til Ketner i en svært deprimert tilstand, jeg kom dit fordi fastlegen min anbefalte han. Jeg slet med å se noe positivt i hverdagen og selvtillitten min var kjørt helt i bunn.
Min opplevelse av å komme dit var at han synes man bare kan ta seg sammen raskt. Han smilte mens jeg fortalte ting jeg opplevde som vanskelig og virket veldig uttålmodig. Jeg har opplevd mye og vet at opplevelser ofte blir en del av hvem du utvikler seg til som person, å riste av seg en tung depresjon fort er så å si umulig.
Nå har byttet psykolog og føler jeg blir sett og hørt. Ikke møtt med et ironisk smil mens jeg forteller ting jeg opplever som vanskelig.

ok

Lege: Marek Ketner Skrevet

Marek er en helt ok lege, men er til tider ekstret glemsk. Han kan spørre om samme ting flere ganger, selv om man går ofte til ham. Kommer sjeldent med konkrete tilbakemeldinger og råd. Man blir bare sittende og prate uten å få noe særlig feedback. kanskje billigere å gå ut med en venninne for å skravle?