Brunstad Helsesenter AS

Kornmagasingata 5 3160 Stokke

Siste vurderinger av Brunstad Helsesenter AS

Lyttende, empatisk og flink

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

Linda er en fantastisk lege. Jeg har en komplisert og vanskelig sykdomshistorie. Hun tar seg tid til å lytte til hva jeg selv også tenker. Hun er en tillitsfull person som også viser det samme tilbake. Hun strekker seg lenger enn de andre fastlegene jeg har hatt. Jeg trenger aldri å vente lenge, og får alltid svar og tid. Hun er organisert, kunnskapsrik og åpen. Veldig empatisk og jeg føler meg faktisk velkommen. Det er alltid en glede. Sekretærene på legesenteret er også fantastiske.

Vennlig og Nøye

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Ekstremt dyktig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Gode, gjennomtenkte svar som bunner i aktuell vitenskap. Presis, hjelpsom og omtenksom. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er medmenneskelig, til stede og interessert i pasienten.
Hun er lyttende, bryr seg om og stiller kontrollspørsmål.
Følger alltid opp og henviser videre ved behov.

Særdeles dyktig lege

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Får alltid hjelp når jeg trenger det. Er faglig dyktig, engasjert og har samtidig evne til å møte deg som et medmenneske.

Veldig hyggelig og flink

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

All ros til denne legen! Hun bryr seg virkelig om pasientene. Tar seg god nok tid, stiller spørsmål, forklarer, er vennlig og oppmerksom. Hun reiser til og med ut fra legesenteret for å komme til de som har vondt for å reise vekk hjemmefra, til eldre. Burde vært flere leger som henne! Jeg har også vært i en pårørende situasjon med henne, der hun var fantastisk som legen til en av mine nærmeste. Hun var ærlig og forberedte meg på ting som kunne skje. Hun var bestandig tilstede når min nærmeste trengte henne, var snill og ydmyk.