Brunstad Helsesenter AS

Stokkeveien 55 3160 Stokke

Siste vurderinger av Brunstad Helsesenter AS

Tar deg på alvor

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Akkurat byttet til denne legen som jeg har fått godt inntrykk av. Tok problemene på alvor, og tok umiddelbart tak i situasjonen, og gir gode svar basert på faglig oppdatert kunnskap. Virker som han vender alle steiner for å finne årsak til problemer og god løsning på de. Har ikke annet å si enn at legen og sykepleierne anbefales på det sterkeste. Lyse, moderne lett tilgjengelige lokaler.

Lyttende, empatisk og flink

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

Linda er en fantastisk lege. Jeg har en komplisert og vanskelig sykdomshistorie. Hun tar seg tid til å lytte til hva jeg selv også tenker. Hun er en tillitsfull person som også viser det samme tilbake. Hun strekker seg lenger enn de andre fastlegene jeg har hatt. Jeg trenger aldri å vente lenge, og får alltid svar og tid. Hun er organisert, kunnskapsrik og åpen. Veldig empatisk og jeg føler meg faktisk velkommen. Det er alltid en glede. Sekretærene på legesenteret er også fantastiske.

Vennlig og Nøye

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Ekstremt dyktig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Gode, gjennomtenkte svar som bunner i aktuell vitenskap. Presis, hjelpsom og omtenksom. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er medmenneskelig, til stede og interessert i pasienten.
Hun er lyttende, bryr seg om og stiller kontrollspørsmål.
Følger alltid opp og henviser videre ved behov.

Særdeles dyktig lege

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Får alltid hjelp når jeg trenger det. Er faglig dyktig, engasjert og har samtidig evne til å møte deg som et medmenneske.