Setsaas Medisinske Senter AS

Telefonnummer73 50 93 4073 50 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordre gate 12 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Setsaas Medisinske Senter AS

Psykiater av den gamle sorten

Lege: Michael Setsaas Skrevet

Dersom du ønsker medisiner for dine psykiske plager så er dette et fint sted å gå. Du vil også få god informasjon som kan hjelpe deg til å ta visse grep selv for å bedre situasjonen din. Setsaas er imidlertid ikke rett person å gå til hvis du forventer lange støttesamtaler eller psykologorientert terapi. Han er noe nedlatende i måten han kommuniserer på. Opplever ham som en psykiater av den gamle skolen. Han har god styring når det kommer til medikamentell behandling. Han har lite/ingen fokus på psykologiske behandlingsformer.

Ubehagelig

Lege: Michael Setsaas Skrevet

En mann som jeg får inntrykket har fagkunnskapen på plass, men at han mangler empati og forståelse for mennesket som sitter foran han. Nesten hver eneste gang fikk jeg ubehagelige kommentarer og ble snakket til på en måte jeg synes en fagpersonell ikke burde gjøre. Assistenten (psyk sykepleier) var nesten mer inn i bildet da Setsaas selv er veldig opptatt. Hun var dyktig, reflektert, tok seg tid og ga mye mer informasjon.
Det funker greit for utredning, medisin vurdering eller enkle ting, men søker du hjelp hvor du er avhengig av samtaler ville jeg gått et annet sted.