Ortopedisk Kirurgisk Klinikk, Dyrendal Medisinske Senter

Telefonnummer69 18 38 9069 18 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dyrend.vn. 13 C 1778 Halden

Siste vurderinger av Ortopedisk Kirurgisk Klinikk, Dyrendal Medisinske Senter

God lege, men svikter på kommunikasjon

Lege: Mogens E. Wiig Skrevet

Vært hos denne legen noen ganger og følt jeg får hjelp nok, men da jeg sist gang satt og ventet på å gjennomføre et lite inngrep i hånden, ble jeg sittende en god stund før en annen pasient sa hun syns noen ropte opp et navn. Da jeg er døv, hadde jeg med meg noen som kunne tolke og hører godt, men personen hadde ikke hørt noe. Vi gikk inn til legen som påstod at han hadde ropt høyt to ganger. Det hadde han ikke gjort, han virket oppgitt og påstod hele tiden at jeg måtte sette meg nær døren, noe som den dagen var umulig da det var fullt av pasienter. Vi satt uheldigvis bak et garderobeskap som merkelig nok er plassert midt i rommet. Hadde legen gått litt lengre ut av døren, ville han sett meg. Han visste godt at jeg hører dårlig og må ha direkte henvendelse, noe han burde tatt hensyn til. Resultatet ble at jeg måtte reise hjem uten å få utført inngrepet. Det blir nok ikke flere besøk hos denne legen dessverre.