Stortorget ØNHklin

Telefonnummer62 51 19 1062 51 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storhamargt. 21 2317 Hamar

Siste vurderinger av Stortorget ØNHklin

Profesjonell

Effektiv og profesjonell!
En som kan jobben sin.
Fikk time raskt.
Jeg har ikke noe å klage på.
Kan bare anbefales!

Meget dyktig

Lege: Morten Moen Skrevet

Dyktig spesialist, ser helheten, forklarer godt og kommer med gode tips til hverdagen. Fikk time raskt med henvisning. Anbefales!

Veldig dyktig ØNH lege !

Lege: Morten Moen Skrevet

Har blitt henvist til han med begge barna mine, han har fått oss inn til sykehus på operasjon, å har fulgt opp dem i etterkant. Når et ble noe tull med øra til eldstemann, tok han inn guttungen uten henvisning når legene ikke ville sende han dit!
En som kan jobben sin, tar folk på alvor, og som er god på oppfølging 😀😀

Profesjonell

Lege: Morten Moen Skrevet

Effektiv og profesjonell! Ble litt skremt da jeg så at noen hadde hatt en dårlig erfaring, men jeg kan bare snakke for meg selv:

Jeg opplevde en profesjonell og effektiv lege.

Jeg fikk svar på alle mine spørsmål, og legen forklarte tydelig hvorfor han behandlet meg sånn og slik, og hvordan jeg selv skulle følge opp i ettertid. Jeg opplevde å bli ivaretatt og forstått, og legen tok seg også tid til å lytte til mine opplevelser/plager.

Hvis jeg skal klage på noe, må det være at jeg hadde problemer med å komme igjennom på telefon hos sekretæren.

Jeg prøvde å avbestille time

Lege: Morten Moen Skrevet

Det er foreløpig UMULIG å avbestille timen ettersom de er "opptatt" på klinikken, og tar ikke telefonen. Jeg antar at dette betyr at siden de er opptatt, jeg må betale timen jeg ikke kan rekke? Det finnes ingen andre måte, en e post eller et annet telefonnummer for å nå klinikken. Et eneste telefonnummer som de ikke tar. Utrolig.