EEG Laboratoriet AS

Telefonnummer23 19 50 2023 19 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10B, Colosseum Senter 0369 Oslo

Siste vurderinger av EEG Laboratoriet AS

«Best i test»

Lege: Per Egil Hesla Skrevet

Av alle de omtrentlige 30 leger jeg har møtt i inn og utland, gjennom en 25-år lang sykehistorie, er det bare 4 stykker som utpeker seg som en fantastisk medspiller. Per Hesla er en av de 4.
-Han er alltid interessert i ny kunnskap, og rygger ikke tilbake om de er fra «Standford»
-Han ikke bare ser viktigheten av å oppdatere seg på andre fagområder enn nevrologi, men han gjør det med en sjelden glede og entusiasme.
- Jeg gleder meg alltid til å møte han.
- Han utstråler en sjelden godhet

Nevrolog Per Egil Hesla

Hvor skal jeg begynne?
FOR en fantastisk mann, lege og personlighet han er.

Jeg ble utsatt for blind vold med hodeskade. Etter mye frem og tilbake til fastlegen fikk jeg time hos Hesla.
Jeg ble mottatt med omsorg, forståelse og grundig undersøkelse. Jeg følte det som om jeg kom til en venn, selv om jeg aldri hadde møtt ham før :) Takket være ham, og hans hjertegode vesen, fikk jeg hjelp til å forstå egen situasjon, lære å godta skavankene jeg var påført, og attpåtil stilte han opp i rettsaken som fulgte <3
Takk Dr. Hesla, for at du først og fremst er et så varmt menneske, men også en fantastisk dyktig og kunnskapsrik lege!
Nå er rettsak nr. 2 på trappene, og jeg må besøke deg igjen. Ikke ofte jeg ser frem til en legetime, men denne gangen gjør jeg det :) Varm hilsen fra Vibeke

Ord kan ikke beskrive!

Lege: Per Egil Hesla Skrevet

Hadde ikke Hesla vært den han er, hadde jeg vært et helt annet sted i livet. Et sted uten mye mening og å være trøtt og sliten hele tiden.

Andre leger skriver ut de dårligste medisinene som finnes og går oppover. Hesla starter på toppen. Hesla skjønner søvnsykdommer!

En mann med interesse både for deg som pasient og menneske.
Det er få leger som har endret så mange menneskeliv som Hesla har gjort. Bare synd han er så gammel som han er, men han har fortsatt lyst til å kjempe for pasientene sine.

Tusen Takk til "GURU'N" ang. søvnsykdommer Dr. Per Egil Hesla.

Lege: Per Egil Hesla Skrevet

Jeg ble tipset om Dr.Hesla av ei som mente hun ikke hadde fått noe diagnose om det ikke var for han.
Well vi er 2 som ikke hadde fått diagnose uten han virker det som. Sjøl har jeg vært hos Ahus og Stensby da jeg har hanglet etter svineinfulensavaksine i 2009.Ahus sendte epikrise til Dr.Hesla så han hadde lest seg opp til mitt besøk,jeg følte at jeg ENDELIG ble hørt,trodd og behandling ble igangsatt. Idiopatisk Hypersomni fant Dr.Hesla hos meg. Sjøl om jeg synes det er tragisk med en sånn søvnsykdom er jeg veldig glad for å fått en diagnose så jeg har en forklaring hvorfor jeg er blitt som jeg er blitt.I 2014 kom jeg meg til Dr.Hesla å sjøl om det er dyrt å gå til spesialist så er jeg sjeleglad for mine besøk hos han.Er det noe jeg lurer på sender jeg mail og får kjapt svar.
Så Takk å Takk Dr.Hesla og God Sommer :-)

Meget kunnskapsrik

Lege: Per Egil Hesla Skrevet

Setter stor pris på hans kunnskap, forklaringer og ærlighet. Han virkelig kan søvn.
Det koster å gå til privat nevrolog, men uten dr. Hesla hadde jeg ikke vært der jeg er i dag.