Ullensaker øre-nese-hals

Telefonnummer63 97 93 3063 97 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Ullensaker øre-nese-hals

Virker proff og stødig

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Hadde med min datter til kontroll etter ørebetennelse. Legen ga ett godt inntrykk og virker proff og stødig.
Vi er godt fornøyd med gjennomføringen av konsultasjonen.

Utrygt og blir ikke hørt.

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Vært her flere runder med minstemann og føler oss hverken hørt eller godt ivaretatt. Han har en diagnose som kan gjøre undersøkelser vanskelig (dette er selvfølgelig opplyst om på forhånd), da blir personalet fort stresset og lite hyggelige. Legen tar seg aldri tid til å lytte, sjekket ikke en gang henvisningen og begynte å undersøke ørene, da vi var der for noe helt annet. Leste først gjennom henvisningen etter at jeg påpekte hvorfor vi var der og flere av de viktige undersøkelsene/tingene som skulle gjøres/sjekkes unngikk han å utføre. Han glemte til og med å sjekke resultat etter en allergitest.
Føler han er av den gamle generasjonen, hvor han mener alt kommer av seg selv/ordner seg selv og at vi som foreldre er hysteriske, selv med flere fagpersoner/instanser som også uttrykker bekymring og krever videre utredning. Her føler vi oss ikke trygge og var bare om å gjøre å bli fortest ferdig.

Kommunikasjon - 0

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Barna med språkvansker- sjekket barnas ørene,sa :" alt er fint ha det!" Alt sammen tok 2 minutter.
Dame i resepsjonen var hyggelig

Meget godt behandlet

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Vi er to familiemedlemmer som begge fikk meget god behandling på klinikken. Ingen ventetid, effektivt og tillitsvekkende. Vi ble begge kurert raskt etter effektiv diagnostisering.

Verste opplevelsen.. gang på gang

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Franskmannen kjører over deg med spørsmål, lytter absolutt ikke til hva du har å si. Han hører bare det han vil høre! Personalet i resepsjonen er kun hyggelig når du skal betale. Ellers får man høre at dens jobb kun er "svarer bare på telefonen, du må jo skjønne at jeg ikke kan svare på det. Jeg kan ikke løpe frem og tilbake og spørre legen".
Føler deg lite verdsatt og viktig som pasient. Så fort inn og ut som overhodet mulig.