Råholt øre-nese-hals

Gladbakkvegen 2 A 2070 Råholt

• Allmennlegespesialist og øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Råholt øre-nese-hals

Lite interessert og følte jeg bare var i veien.

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Ga beskjed i resepsjonen om at jeg hadde kommet, fikk beskjed om å sette meg og vente så ble jeg straks hentet. 25 min etter jeg hadde time ble jeg hentet, sykepleier tok en liten sjekk, virket for hu som det var ett ork at jeg var der. Hu gjorde sitt og jeg ble plassert i en gang uten videre beskjed, satt der i 30-35 minutter før legen stakk huet ut døra å ba meg komme inn, ble plassert i en stol, lite interessert i og prate samt. null hensyn til at jeg syntes noen av testene var meget ubehagelige og fikk heller ikke beskjed på forhånd om hva han skulle! Max 5 minutter så var vi ferdig, får med meg ett skriv fra resepsjonisten med resultatene uten mulighet til å stille spørsmål.
Vil ikke tilbake for videre oppfølgning, ba fastlegen om henvisning til annen plass!

Bra service

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Må takke for en utrolig bra opplevelse i dag .blir møtt med hyggelige folk i resepsjon
Rask ekspedering , rask behandling og kjempe bra info
Igjen takk og kommer igjen i juni 😀

Umulig å bestille time.

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Jeg var der en gang etter henvisning av min fastlege. Jeg har ikke fått negativt inntrykk av selve legen, men av resepsjonen derimot...Lege Skatvedt sendte meg til å ta CT og så komme tilbake for at han skulle se på bildene. Etter at CT bildene var i boks, ringte jeg inn for å bestille ny time. Telefonen var bestandig opptatt og jeg kunne ikke få tak i dem. Jeg sendte epost og forklarte situasjonen. Fikk et svar: "når har du time på CT?" (unødvendig spørsmål fordi jeg sa dette på min første mail). "Jeg har allerede tatt CT" svarte jeg . Da fikk jeg ingen respons. Jeg måtte reise til min fastlege igjen og få ny henvisning til en annen ØNH spesialist.

Skuffende

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

En av Resepsjon dame svare på alt som lege.Veldig kort og ikke så hyggelig å prate med. Svarer på alt uten å diskutere med lege. Lege føles veldig høyt på seg selv. Kort tid til samtale veldig lite forklaring. Inn og ut på 10 minutter. Bagatellisere hele mitt situasjonen 😣
Tips: Ønsker mer kvalitet. Bruke tid på pasienter og ikke behandle dem som dette betyr ingenting. Og resepsjonen vise litt mer interesse for folk som ringer og var hyggelig og mindre avvisende spørre legen når dere får spørsmål selv dere har alltid svar på alt.

Avvist

Lege: Olav Skatvedt Skrevet

Føler oss fullstendig avvist. Venter 45 min etter avtaletiden. Ble ropt opp uten at han ventet på oss. Måtte gjette retning å gå innenfor døren. Håndhilser ikke på mor eller datter. Kroppsspråket viser fullstendig uinteresse. Virker som om han ikke kan bli kvitt oss raskt nok. Blir avvist med en avkortet forklaring og ut døra før det er gått 5 min.