Kirurgisk klinikk

Bentsebrugt. 29 0469 Oslo

• Generell kirurg og ortopedisk kirurg

Siste vurderinger av Kirurgisk klinikk

Meget bra!

Lege: Olav Liavåg Skrevet

Har bare positive ting å si om Dr Olav Liavåg og hans sykepleier!
Han er god til å informere før og under ett inngrep, å man føler seg derfor også svært godt ivaretatt.

Profesjonell og tillitsfull

Lege: Olav Liavåg Skrevet

Dr Liavåg er en meget dyktig, trygg og tillitsfull lege. Får deg til å slappe av når du er på klinikken, og har fantastisk oppfølging av pasienten etterpå. Anbefales!

Pasienten i fokus

Lege: Olav Liavåg Skrevet

Olav Liavåg er en meget dyktig, trygg og tillitsfull lege som jeg har vært hos flere ganger. I tillegg til profesjonell behandling, vanker det humor og hyggelig prat på klinikken - anbefales!

Beste legen jeg har møtt

Lege: Olav Liavåg Skrevet

Var innom Kirurgisk Klinikk for å fjerne en utvekst på kinnet. Hadde egentlig ingen forventninger om besøket, men jeg ble svært positivt overrasket etter besøket.

Dr. Liavåg utviste en varm og trivelig utstråling som ytterst få andre leger klarer å få frem. Han var veldig interessert i meg som person og forklarte i detalj hva han var i ferd med å gjøre underveis. Det ble god stemning og latter underveis.

Fastlegen min hadde glemt å gi beskjed om at jeg skulle fjerne to utvekster, derfor var jeg innstilt å på bestille ny time senere. Heldigvis er Dr. Liavåg svært serviceminded, og tok utveksten i samme slengen.

Skulle ønske han var fastlege. Da hadde jeg definitivt valgt han. En fantastisk lege, både faglig og som person.

Rask og fin fjerning av føflekker

Lege: Olav Liavåg Skrevet

Kom for å fjerne tre føflekker. Fikk time raskt (privat). Hyggelig lege og sekretær. Det stikker selvfølgelig litt å sette bedøvelsen, ellers var det helt smertefritt. En hyggelig opplevelse.