KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

Helt bortkastet tid og penger

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Det er aldeles kritikkverdige forhold ved denne klinikken som burde aldri finne sted på et ordentlig sted:

1. Denne øre-nese-hals klinikken har ingen toalett. En gang til, ingen toalett tilgjengelig for pasienter, kun for ansatte. Hvis man skal skylle munnen eller rense nesen før eller etter at du har vært hos legen, må du ut og finne toalett et annet sted.

2. Forvent lang ventetid. Anbefaler å kjøpe minst 1,5 - 2 timers parkering for å slippe unna parkeringsbot. Vi måtte vente i 50 min etter opprinnelig avsatt time. For å komme inn til legen og være der inne i 2 minutter for å få utydelige og knappe svar på våre spørsmål.

3. Ubemannet resepsjon. Den driftige assistenten til legen prøvde så godt hun kan, men det trengs en resepsjonist på en slik klinikk som har så mange pasienter.

4. Det sitter alltid mange pasienter på venterommet, men legen tar det med knusende ro. Lange uforståelige pauser mellom pasienter som er innom legen i 3-5 minutter.

Ønsker du å få legehjelp bør du finne deg et annet sted. Men hvis målet ditt er å sitte time etter time på venterom og betale en betydelig sum for dette, er du på riktig plass.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Vi har gått til Dr. Nerheim i flere år.
Både store og små i familien er svært fornøyd.
Utrolig kunnskapsrik og dyktig :)

Kaos og utilgjengelig

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har ingen bakgrunn for å kritisere det legefaglige. Men det jeg kan kommentere på er brukeropplevelsen:
1. Veldig lang ventetid, uoversiktlig venterom, hvis man ikke sitter riktig, blir man ikke hentet inn. Ting er generelt kaos.
2. Nær umulig å få tak i.
3. Ganske nedlatende og egentlig ganske frekk mot sine pasienter.
4. Tilnærmet seg min 2-åring uten noen form for introduksjon, bare vrei hodet rundt for å få tilgang til øret for å suge ut det som var der.
5. Fikk tilsendt en faktura, som var feil. Har prøvd å ring 16 ganger over den siste uken. Har ikke fått kontakt, når purringen kom betalte jeg like greit.

For å være ærlig er var det en fasinerende studie av en potensielt en veldig flink fyr som kun er opptatt av å gjøre fag så effektivt som mulig. Med konstant kundestrøm, så fungerer jo det fint for hans forretningsmodell. Jeg vil egentlig ikke si at jeg er missfornøyd, men bare litt oppgitt over hvordan man behandle «kundene» sine.

Veldig arrogant !!!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

I går rund klokken 14:30 til 15:30 en av beboeren som jeg jobber med, hadde time hos legge Nerheim, og vi venter ute på klinikken, mens vi venter jeg pratet på tlf, jeg fikk beskjed at det var forbudt å prate, det viste jeg ikke. Men måten hvordan legge Nerheim pratet med meg var med arroganse og veldig lavd, til å med pratet med en av sykepleierene på same måtte. Jeg stoppet samtalen og venter på vårt tur å komme inn.
Etter at bruker fikk beskjed for å komme inn fikk jeg beskjed at jeg kann ikke komme inn med bruker og begynte å nevne reglene av covid, med høyt tone og med en arroganse, på den måtte at man forventer ikke fra en spesialist. Jeg ble sjokkert og klarte ikke å forklare, at vi kommer fra en bolig som er under tvunget omsorg, og brukeren er omsorgs dømt. Jeg forstår reglene, men jeg var nødt å vare med ham inn. Jeg gikk utt og ventet beboer utenfor.
Var veldig knust og følte meg veldig krenket fra en legge som passer ikke denne type oppførsel

Uhyggelig opplevelse hos Dr Nerheim

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Dette er en lege jeg ikke anbefaler til noen. I dag var jeg der for å sjekke et sår i nesen som endelig hadde grodd, han river tak i nesa med tangen (han er veldig rask og hardhent i alt han gjør) tittet inn i nesa, og der fant han en liten byll av noe slag og sa at vi måtte snitte opp inni nesen og ta prøver av det. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte komme tilbake 08.00 (hadde time 06.50) og at jeg måtte sitte der og vente til han hadde tid, og at det var 12 andre pasienter foran meg, når jeg forklarer på at jeg skal på jobb og ikke har den muligheten til å vente utover dagen, men kommer med masse andre forslag, blir jeg skjelt ut og kastet mot meg at jeg ikke kunne komme forran i køen og prioritere meg bare fordi det var vanskelig å finne time til meg (jeg hadde kommet med mangle muligheter her, men han vare bare vanskelig og vrang). Jeg ble skjelt ut uten grunn og når jeg da velger å gå fordi jeg blir skjelt ut med høy stemmebruk av han, roper han etter meg at jeg måtte betale for meg, flaks for meg at jeg hadde frikort. Denne legen skal jeg aldri tilbake til og anbefaler aldri han til noen. Værste legeopplevelsen noensinne. Også når man faktisk har fått en time hos han har jeg blitt sittende flere ganger i over 40 minutter og vente, fordi det er så mange pasienter der som han tydeligvis ber vente dagen lang.