KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

Dårlig

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Mangler evne til empati og kommunikasjon. Brukte under ett min. på oppfølgings time. Vet mindre nå enn da jeg kom.

Effektiv og særdeles kompetent

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg var hos Nerheim våren 2017 med svært kraftig og potensielt farlig øreverk. Nerheim fremstod som uvanlig kompetent. Videre er han svært effektiv. Han driver ikke med dikkedarer så jeg vil på det sterkeste anbefale å mentalt forberede sprsielt barn til seansen, at det vil gå fort, kan være smertefullt og at legen ikke vil forberede pasienten på det som skal skje. Og still han spørsmål uten å bli fornærmet over korte litt arrogante svar.

Jeg tror det er viktig å være klar over at Nerheim behandler mange pasienter med svært alvorlige og smertefulle plager og sykdommer (langt værre enn det jeg var utsatt for) og at han har svært stor pågang. Gjennom sin måte å behandle på rekker han svært mange pasienter som ellers ville ha måttet stå på ekstremt lange ventelister og/eller gått til andre mindre kompetetente leger.

Mitt råd: Har du en alvorlig lidelse, gå til Nerheim, da får du raskt time. Har du ikke det, glem Nerheim og gå til en annen.

Arrogant, overbelastet og lite trivelig

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har flere pasienter samtidig, veldig forsinket. Uinteressert i det pasienten har å si. Snakker nedlatende til pasienten og er arrogant. Forklarer lite om noe.

Kan ikke håndtere barn, dårlig opplevelse

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært hos Nerheim 10 ganger + med vår sønn på nå 4,5år. Går alltid ut med en dårlig opplevelse og sitter igjen med lite info. Opplever ham som hardhendt, lite tålmodig ovenfor barnet og lite tilbakemelding. Må selv spørre for å få svar på ting som burde vært naturlig å få vite etter undersøkelsen. Jeg ville ikke anbefalt andre med barn å dra hit!!!
Har veldig god erfaring med hun som tar hørselstestene. Veldig flink med barn.

Utrolig dårlig opplevelse

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært hos denne legen tre ganger med mine to barn. Med begge barna har han klart å gjøre det til en dårlig opplevelse. Forbereder ikke barna eller meg på hva han skal gjøre og holder unødvendig hardt mens han sinnsykt kjapt og hardhendt sjekker det han skal.
Så en rask vurdering som virker veldig tilfeldig. Har alle tre gangene lurt på hva han som egentlig kom ut av disse visittene.
Kommer ikke til å dra dit igjen.