KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

Telefonnummer67 12 99 7067 12 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

Arrogant, overbelastet og lite trivelig

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har flere pasienter samtidig, veldig forsinket. Uinteressert i det pasienten har å si. Snakker nedlatende til pasienten og er arrogant. Forklarer lite om noe.

Kan ikke håndtere barn, dårlig opplevelse

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært hos Nerheim 10 ganger + med vår sønn på nå 4,5år. Går alltid ut med en dårlig opplevelse og sitter igjen med lite info. Opplever ham som hardhendt, lite tålmodig ovenfor barnet og lite tilbakemelding. Må selv spørre for å få svar på ting som burde vært naturlig å få vite etter undersøkelsen. Jeg ville ikke anbefalt andre med barn å dra hit!!!
Har veldig god erfaring med hun som tar hørselstestene. Veldig flink med barn.

Utrolig dårlig opplevelse

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært hos denne legen tre ganger med mine to barn. Med begge barna har han klart å gjøre det til en dårlig opplevelse. Forbereder ikke barna eller meg på hva han skal gjøre og holder unødvendig hardt mens han sinnsykt kjapt og hardhendt sjekker det han skal.
Så en rask vurdering som virker veldig tilfeldig. Har alle tre gangene lurt på hva han som egentlig kom ut av disse visittene.
Kommer ikke til å dra dit igjen.

Ikke flink med barn. IKKE gå dit

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Tok sønnen vår på fire år dit pga perle i nese. Legen kan ikke kommunisere med barn. Ba oss holde sønnen vår hardt fast. Prøvde ikke å berolige ham og lot oss heller ikke få tid til å berolige han selv. Vår sønn har snakket mye om det i ettertid og gjort han redd for leger. Anbefales IKKE

God erfaring med denne legen

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært på en konsultasjon og har utelukkende en god erfaring. Legen fremstod som:

Hyggelig og smilende
Effektiv
Trygg
Faglig flink

Øvrig personell var også omsorgsfulle og hyggelige.