Bekkestua øyelegekontor

Telefonnummer67 10 63 9067 10 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsvn. 210 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua øyelegekontor

Fantastisk!

Lege: Peter Ronald Lane Skrevet

Jeg kontaktet doktor Lane etter et legevaktbesøk hvor legen trodde jeg hadde en alvorlig betennelse. Jeg ringte tidlig mandag morgen og fikk akuttime samme dag noen timer senere. Peter tok meg raskt inn mellom pasientene, og selv om jeg ikke hadde avtalt time på forhånd brukte han god tid på både synsundersøkelse og diverse andre undersøkelser. Grunnet mistanke om en nokså alvorlig diagnose ringte han sykehuset momentant, og sendte henvisning videre til MR. Jeg må ærlig innrømme at jeg sjeldent har opplevd like god service og ivaretakelse av en pasient. Her er du virkelig i trygge hender, hos en mann som kan faget sitt. Jeg tror muligens det er en del ventetid hos doktor Lane, men det er forståelig. Svært hyggelig kontordame også, med mye omsorg og et smil om munnen! Nei dette var virkelig et «hyggelig» besøk hos en veldig flink øyelege :-).

Fagelig dyktig og tillitsvekkende

Lege: Peter Ronald Lane Skrevet

Veldig fornøyd. Fikk laserbehandling for å få ned trykket i øynene for noen uker siden. Ingen komplikasjoner.

Fikk idag time akutt idag. Telefontiden var over, men de svarte raskt på e-mail. :-)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Peter Ronald Lane Skrevet

Jeg er meget fornøyd med behandling hos Peter Lane. En grundige undersøkelse og han fjernet etterstær på stedet med et meget vellykket resultat. Legen er hyggelig og vennlig og faglig dyktig. Kan anbefales!

Grundig og nøyaktig

Lege: Peter Ronald Lane Skrevet

Lett tilgjengelig både når det gjelder bilparkering og buss forbindelse.
Hyggelig kontordame og vennlig øyelege.
Tok meg på alvor og undersøkte grundig.

Det ble noe ventetid.

Ikke bra!

Lege: Peter Ronald Lane Skrevet

Fastlegen min sendte henvisning til Bekkestua øyelegekontor. De kontaktet oss aldri om timen. Tilslutt ringte vi selv øyelegekontoret og da sa de at "de har ikke tid og hadde sendt henvisningen tilbake til fastlegen". Når vi kontaktet fastlegen, som vi har et godt forhold til, fikk vi vite at de har ikke mottatt noen henvisningen i retur fra øyelegekontoret.

Arrogant og ignorant idiot-gjeng!