Bærum Øre Nese Halsklinikk

Bærumsvn. 205 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bærum Øre Nese Halsklinikk

Trygg og kunnskap

Lege: Petter Lorentz Larsen Skrevet

Petter er en meget kunnskapsrik og behagelig type. Han er trygg og sikker i sin fremtreden selv i utfordrende tilfeller. Han har stor evne til å se sammenheng i ett større bilde av kompleksiteter. Jeg kan trygt anbefale han. Man føler seg sett og ivaretatt her.

Lite empatisk og kranglete

Lege: Petter Lorentz Larsen Skrevet

Jeg har vært der to ganger og er fortsatt like misfornøyd. Han er lite empatisk, kverulerer og det virker nesten som han liker å få pasientene til å føle seg utrygge. Sikker på han kan faget sitt godt, men å møte pasientene sine på en god måte, det kan han absolutt ikke. Anbefaler å styre unna.

Utilpassende oppførsel(arrogant)

Lege: Petter Lorentz Larsen Skrevet

Dårlig pasientoppførsel, og lite vennlig. Konfliktsøkende ved oppmøte og burde ikke hatt jobben med å ta imot personer offentlig er mitt totale inntrykk. Veldig ubehagelig..

Arrogant - styr unna

Lege: Petter Lorentz Larsen Skrevet

Denne legen har absolutt ikke evnen til å lytte til pasienter. Han er svært nedlatende og arrogant. Jeg har uheldigvis måttet gå dit flere ganger, og han har vært like forferdelig hver gang. Velg en annen lege om du kan!

Arrogant og fiendtlig

Lege: Petter Lorentz Larsen Skrevet

Føyer meg inn i rekken bland de andre anmeldelsene:
Ekstremt lite ydmyk type. Arrongant, nedlatende og langsint. I timen for 1 år seden spurte jeg om jeg ville rekke parkeringen som gikk ut om 20Min, jeg hadde da ventet 45 min fra avtalt tid.

Det viser seg at han fortsatt - et år senere - irriterte seg over spørsmålet.

Når han ble konfrontert med væremåte så lirer han av seg at det er frivillig å komme dit.

Gir liten informasjon, blir fornærmet når pasienten stiller spørsmål til hvilken effekt behandlingen hatt så langt.
Snakker alltid på generelt grunnlag og endrer han seg etter å ha fått kontroll spørsmål.

Anbefaler ingen å gå til denne legen!