Eik legekontor

Telefonnummer33 35 05 6033 35 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Eikveien 41 3122 Tønsberg

Siste vurderinger av Eik legekontor

Svært negativ til hjemmebesøk

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Er så og si umulig å få på hjemmebesøk, selv til kronisk, svært dårlig pasient. Vil at det skal rekvireres sykebil for transport til og fra kontoret hans.
Vanskelig tilgjengelig

Fastlege av god kvalitet

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Jeg har full tillit til Dr. Walaker som fastlege. Han lytter, hjelper og tar vare på meg som pasient. Han er effektiv, henviser til andre gode leger og tar deg på alvor. Eik Legekontor er ryddig, renslig og sykepleierne er flinke. Det kan ta litt tid før de tar telefonen, men man får alltid time samme dag eller dagen etter.

Hyggelig men uvitende

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Har hatt han i flere år. Rolig, hyggelig og imøtekommende.. men.. lite tilgjengelig, tar ikke pasienten på alvor og har lite kunnskap om mye. Veldig å komme gjennom på tlf.

Hektisk

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Min erfaring er at han sjeldent har tid til å gå i dybden på problemene mine, og at han tyr til raske løsninger som ikke nødvendigvis er gode!

dunno

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

det er et ganske opptatt legekontor, så det er ofte vanskelig å få time i nær fremtid. legen og personalet er hyggelige og jeg merker at de gjør det de kan for å hjelpe meg. jeg skulle ønske det var en måte å komme i kontakt med kontoret uten å måtte ringe eller komme til kontoret, f.eks mail eller å sende melding.