Stasjonstorget Legesenter DA

Tlf: 64 85 94 94 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stasjonstorget Legesenter DA

Bryr seg

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Jeg kan ikke vurdere en lege's faglige kompetanse, men føler at jeg blir lyttet til og at jeg i samråd med legen kommer frem til felles løsning m.h.t. medisinering og/eller behandling videre.

En virkelig god lege

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Tombre er min fastlege, og jeg er heldigvis sjelden på besøk. De gangene jeg har hatt konsultasjon hos ham, har han gitt meg et veldig godt inntrykk. Han virker interessert, selv om han som leger flest sitter og niskriver under praten, og han har fulgt opp på en god måte med relevant informasjon.
Håper han forblir min fastlege lenge.

Helt grei lege

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Jeg byttet fastlege til Holth, etter at en bekjent sa de var veldig fornøyd med han, men kan dessverre ikke si det samme. Han hadde en litt avvisende holdning, og forklarte situasjonen min med noen veldig innviklede medisinske ord og gikk inn i den anatomiske delen av det hele, som var ikke helt lett å forstå. Jeg hadde også et annet problem, som han ikke kunne finne løsningen på etter å ha bare sett på blodprøven, og avsluttet bare saken der, uten noe som helst råd eller alternative løsninger.

Feilinformasjon på telefonsvarar

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Ringte frå ei psykisk helseteneste i kontortid før påske, etter samtykke frå pasient, for å drøfte bekymring for felles pas. Venta i nesten ein time og fekk stadig telefonsvarar med beskjeden "Du står først i køen og vil bli satt over til første ledige representant." Dette skjedde aldri.

Svært dårleg pasientbehandling frå legekontoret.

Dyktig lege

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lege som lytter og er grundig. Får raskt time og han er opptatt av at pasientene tas med på råd før han kommer med konklusjonen. Anbefales!

Den beste legen

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Jeg har brukt Dr.Holth i snart 38 år prøvde en annen lege men er overlykkelig for å komme tilbake.
Han er bare best. Super flink til å høre på deg, sende deg vidre, han er den beste legen som finnes.
Og ikke minst et hyggelig lege kontor.

Utrolig flink lege, han forstår min situasjon med en gang.

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Intet å utsette, han svarer på mine henvendelser med en gang. Har ingen problemer med å forklare min situasjon, han skjønner også med en gang.

Veldig fornøyd!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Grundig og hyggelig. Ville gjerne følge opp mine helseproblemer, noe som er tillitsvekkende og trygt.
Virker som han har stor kunnskap om det meste.

Tommel opp!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

En meget dyktig lege! Grei og prate med, og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Får absolutt den hjelpen jeg trenger og alltid kort ventetid.

En god lege

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Litt stresset og rask, hører noen ganger ikke etter hva du forteller. Misforstår relativt ofte, og man må snakke ganske tydelig, men han er godhjertet og har humor - så jeg velger å ikke bytte lege så lenge han er tilgjengelig. Han er flink til å sjekke om medisiner går overens med hverandre og nøler ikke med å ringe sykehuset og høre dersom han er usikker på noe de har skrevet om pasienten. Veldig kjekt at han kan utføre svangerskapskontroller med ultralyd.

Veldig dårlig lege

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Ikke bra lege. Ville ikke høre på mine problemer. avslo forslag jeg kom med til forbedring. Han har det lettere for å medisinere enn å lytte til pasients behov først.
Byttet raskt lege.

Har fått mer negativt enn positivt med denne legen. Styr unna.

Snakker mye om seg selv.

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Rolf Arthur Holt er en hyggelig pratsom mann, som er veldig glad
i å snakke om temaer som gjelder Rolf Arthur Holt. Han er derimot
ikke like flink til å lytte, annet enn en kort stund etter min erfaring.
Etter at jeg har sagt noen setninger merker jeg at han blir litt fjern i
blikket.På meg virker det som om han mister litt interessen før jeg er
ferdig med å forklare.I stedet setter han i gang i å snakke om noe han har opplevd, som ikke har noe med det jeg er der for å gjøre.
Han burde bli flinkere til å bruke den begrensette tiden en pasient
har til konsultasjon til først og fremst å konsentrere seg om det pasientene er der for.Ellers har jeg ikke noe å utsette på Rolf Arthur
Holt. Han har gjort det han skulle.

Utrolig, fantastisk Lege!!

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Alt jeg kan si er at han er en Fantastisk Lege, kunne ikke bedt om en bedre enn han😊 Håper han forblir min fastlege en veldig god stund<3

Dyktig, folkelig og kunnskapsrik

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Enkelt og greit en meget dyktig kar! Jeg føler jeg kan ta opp ting med denne legen, og han lytter til det jeg har av problemer!

Uansvarlig

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lege har ikke kompetanse til å hjelpe meg i mitt tilfelle og vil ikke henvise til spesialisthelsetjenesten. Kom til han med barn fikk beskjed at barne dør ikke av å gråte. (?????) Det kaller vi uansvarlig.

Bruker ikke tid på pasienten.

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Det blir ikke gitt nok tid til og sette seg inn i problematikken. Som kan medføre mye feil og mangler. Mangelfull opplysninger i henvisninger. Mulig bedre lege for Pensjonister.

Svært kunnskapsrik og dyktig lege

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Jeg føler at Rolf alltid har tatt meg på alvor og han har svært kunnskapsrik innenfor feltet. Jeg har alltid følt at jeg har vært i trygge hender.

En fantastisk lege!

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

For sønnen min og meg har Tombre vært en helt fantastisk god lege. Han lytter, samt at jeg føler at han alltid tar barnet mitt og meg på alvor.

Jeg føler at han har god tid, han forklarer godt. Det er også lett å få time der.

Han ringer og følger opp prøvesvar. Vi har også fått tlf. fra Tombre med spørsmål om hvordan ting går. Helt uoppfordret. Aldri opplevd før!

Alt i alt et flott legekontor og en flink lege.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Både jeg og min datter føler at vi ikke blir tatt seriøst, og konsultasjonen ender alltid opp med kun blodprøve man ikke engang får tilsendt, eller svar på.
Han borforklarer diagnoser klienten ikke engang har nevnt eller hentydet til, og "roter seg bort" slik at man føler at legetimen var bortkastet.

Han tok over klientene etter en annen og svært dyktig lege, og derfor blir kontrasten dobbel stor når man får en lege som ikke er handlingskraftig eller klarer å vise et like stort engasjement og tillit.

Han må lære seg å høre bedre etter hva klienten sier, og hvordan klienten har det, og ta klientene på fullt alvor, og henvise de videre. Han har har store sko å fylle.

Blid og tilgjengelig

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Jeg var spent på hvem som ville overta etter min tidligere fastlege, men ble glad da det var dr. Tombre som jeg ble kjent med som vikar. Blid og tillitsvekkende lege på et velfungerende legesenter. Kort ventetid for timer. Følger opp prøvesvar og henviser ved behov. Flink til å forklare vurderinger. Veldig fornøyd.