Stasjonstorget Legesenter DA

Tlf: 64 85 94 94 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stasjonstorget Legesenter DA

Flink og imøtekommende

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Christian O. Borge ble min fastlege da min forrige lege begynte å jobbe på A-Hus.

Jeg er veldig fornøyd, han finner alltid tid til en time når jeg trenger, selv de periodene det er mye pågang på legekontoret.

Kjempefornøyd med behandling, han er rolig, hører og gir riktige råd og medisiner.

Hadde hatt en plage en god stund, som han tok tak i og sendte meg videre til operasjon, veldig fornøyd, da plagen er borte.

Noe ventetid etter avtalt tidspunkt regner jeg alltid med, men ser ikke på det som et problem. Ser på det som at han da har tatt seg tid til forrige pasient og sørget for en bra legetime for den andre pasienten!

Lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lytter, hører, vurderer og informerer og forklarer. Tilgjengelig og oppdatert i forhold til nye elektroniske løsninger for pasientdialog. En god fastlege som heldigvis har større fokus på god pasientdialog enn den sedvanlig skråsikre tilnærmingen mange andre fastleger har. Kan anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Veldig dyktig lege som er grundig og tar en på alvor. Kan mye om alt, deler sin kunnskap og gir deg på den måten god innsikt i egen situasjon. Flink til å lytte, ryddig, det vil si; tar et tema av gangen.

Bryr seg

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Jeg kan ikke vurdere en lege's faglige kompetanse, men føler at jeg blir lyttet til og at jeg i samråd med legen kommer frem til felles løsning m.h.t. medisinering og/eller behandling videre.

En virkelig god lege

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Tombre er min fastlege, og jeg er heldigvis sjelden på besøk. De gangene jeg har hatt konsultasjon hos ham, har han gitt meg et veldig godt inntrykk. Han virker interessert, selv om han som leger flest sitter og niskriver under praten, og han har fulgt opp på en god måte med relevant informasjon.
Håper han forblir min fastlege lenge.