Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lege som lytter og er grundig. Får raskt time og han er opptatt av at pasientene tas med på råd før han kommer med konklusjonen. Anbefales!

Verste legen jeg har hatt

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Var hos henne et par ganger ifbm svangerskap. Da jeg beskrev plager jeg hadde ble jeg møtt med lite forståelse og "svangerskap er ingen sykdom"-mentalitet. Nei, det er ingen sykdom, men du må ta det kvinnen forteller på alvor. Har byttet fastlege og vært på i arbeid hele svangerskapet, ikke takket være denne legen i alle fall. Anbefales ikke for gravide.

Utrolig flink lege, han forstår min situasjon med en gang.

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Intet å utsette, han svarer på mine henvendelser med en gang. Har ingen problemer med å forklare min situasjon, han skjønner også med en gang.

Iverksatte relevante undersoekelser, men ingen innformasjon videre til fastlegen.

Lege: Asima Hussain Skrevet

Asima Hussain er ikke min fastlege. Jeg kom til henne da hun hadde daglegevakt. Jeg reagerte litt paa at legen ikke haandhilste paa meg. Jeg reagerte mer paa at hun heller ikke presenterte seg med navn. Hun var ellers hyggelig. Det viktigste ved konsultasjonen var jo undersoekelser og proever. Der opplevde jeg henne som meget grundig. Hun hadde andre avtaler utover dagen, dermed var jeg ut og inn flere ganger hos legen. Dr. Asima Hussain ringte opp til A.H.U.S. og konfererte med spesialister. Jeg var paa daglegevakten i ca. 4 timer. Da var jeg saapass bra at legen mente det var ansvarlig at jeg dro hjem. Legen sa at jeg maatte starte med et medikament til, som hun skrev ut resept paa. Men hun sendte ikke epikrise til fastlegen. Fastlegen sa at det pleide de ikke paa Ski Daglegevakt.
Det er veldig viktig at leger sender epikrise til fastlegene,slik at de er innformert om f.eks. forandringer med medikamenter ,og utviklingen av pasientenes helsetilstand.

Veldig fornøyd!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Grundig og hyggelig. Ville gjerne følge opp mine helseproblemer, noe som er tillitsvekkende og trygt.
Virker som han har stor kunnskap om det meste.