Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Dyktig og pliktoppfyllende

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Jeg synes Mirja Aamodt er en dyktig lege som følger meg opp på en fin måte. Og dersom noe går bra for meg kommer hun med oppmuntrende ord. Derfor vil jeg gjerne beholde henne.

Beste lege jeg har hatt, og kommer aldri til å bytte

Lege: Asima Hussain Skrevet

Jeg fikk bytte til Asima etter at jeg så hvordan hun behandlet min søster. Hun er varm, lyttende, omsorgsfull og grundig. Asima tar deg på alvor, og lar ikke deg dra hjem med mindre hun er sikker på at det går bra med deg. Asima tar seg tid, selv når hun ikke har det, for at du skal ha det bra. Hun svarer meget rask på ekonsultasjoner og bryr seg om deg og dine behov. Føler meg veldig trygg og tatt på alvor. Alt dette gjør hun med en smil i munnen og en varm tilnærming. Anbefales på det sterkeste.

Frekk, uprofesjonelt og uregulert

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Mirja tar bare i mot en symptom av gangen, har du flere utfordringer må du bestille flere legetimer. Mirja smiler sjelden, og har aldri tid til noen ting. Når man ber om hun kan hente noe til deg fordi det er hun som først åpner døra og man kan ikke gå gjennom før legen henter deg, svarer hun at hun er lege, blir meget irritert og hun gjør det du har bedt om å gjøre mens hun klager underveis og leverer til deg det på en aggressiv måte.

Jeg håper at hun er kunnskapsrik og flink til å behandle pasientene sine, men hennes måte å behandle folk gjør at jeg holder meg langt unna henne, og det anbefaler jeg alle å gjøre.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Asima Hussain Skrevet

Jeg er 82 år og er meget fornøyd med lege Hussain som min fastlege som overtok etter lege Holth.
Hun kommer til og med hjem til meg når jeg ikke kan komme til henne på grunn av min sykdom.

Styr unna

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Må alltid vente lenge for å komme inn, for så å føle på skyld for at hun har dårlig tid. Tar seg ikke tid til å svare på spørsmål. Hun avfeier de. Du sitter likesågodt som et spørsmålstegn når hun er ferdig. Ikke dra hit dersom dere venter barn - en kaldere dame må man lete lenge etter… Bytter fastlege.