Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Veldig dyktig lege som er grundig og tar en på alvor. Kan mye om alt, deler sin kunnskap og gir deg på den måten god innsikt i egen situasjon. Flink til å lytte, ryddig, det vil si; tar et tema av gangen.

Bryr seg

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Jeg kan ikke vurdere en lege's faglige kompetanse, men føler at jeg blir lyttet til og at jeg i samråd med legen kommer frem til felles løsning m.h.t. medisinering og/eller behandling videre.

En virkelig god lege

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Tombre er min fastlege, og jeg er heldigvis sjelden på besøk. De gangene jeg har hatt konsultasjon hos ham, har han gitt meg et veldig godt inntrykk. Han virker interessert, selv om han som leger flest sitter og niskriver under praten, og han har fulgt opp på en god måte med relevant informasjon.
Håper han forblir min fastlege lenge.

Fantastisk flott lege

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger, men Mirja er desidert den beste. Har satt seg inn i det som plager deg, tar deg på alvor, setter av god tid og er fantastisk flott fastlege. Anbefales på det varmeste.

Feilinformasjon på telefonsvarar

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Ringte frå ei psykisk helseteneste i kontortid før påske, etter samtykke frå pasient, for å drøfte bekymring for felles pas. Venta i nesten ein time og fekk stadig telefonsvarar med beskjeden "Du står først i køen og vil bli satt over til første ledige representant." Dette skjedde aldri.

Svært dårleg pasientbehandling frå legekontoret.