Stadion Legesenter ANS

Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av Stadion Legesenter ANS

Håpløs administrasjon

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Tar aldri tlf. Sender regning til inkasso selv om du har frikort!

Henviser til interne rutiner så du må betale og selv få penger fra Helfo minus "Varselgebyrer" så du ender opp med å betale uansett.

S.Kjelbred? Sikkert hyggelig - har aldri møtt ham da en annen lege på stadion Legesenter behandlet meg i hans ferie.

Veldig fornøyd

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen vår. Tålmodig, lytter aktiv, tar oss på alvor, veldig profesjonell. Anbefaler på det sterkeste.

Kommunikasjon / Bli tatt på alvor.

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Måtte bytte lege,pga av manglende oppfølging.Hun tok meg ikke på alvor .Hun hadde heller ALDRI tid til meg,hun ba meg forte meg!!!! Fikk aldri snakket ferdig.Når jeg jeg skulle legge fram et problem,ble jeg møtte med komentarer som dette,jeg har ikke tid til dette.Hun er overhodet ikke dyktig i sitt yrke.Dette er skremmende og forkastelig.

Lite empatisk

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Både sykepleieren jeg ble møtt med for å ta blodprøver, og legen framstår dessverre som lite empatisk.

Et forferdelig menneske

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Jeg hadde opperert meg for kreft, men pga, vannvittig helsepolitikk, så trengte sykehuset en godkjenning fra en inkompetent fastlege for at de kunne undersøke om kreften hadde spredd seg.

Jeg oppsøkte derfor Kirknes for å få denne godkjenningen.

Der ble jeg møtt med et ytterst skeptisk blikk og umiddelbar forhåndsdømming.

Jeg ba ikke om annet enn et papir fra hu slik at sykehuset kunne undersøke om kreften hadde spredd seg.

Men hun fikk ikke med seg noe av det jeg sa, fordi hun trodde jeg var en narkoman som bare var der for å prøve å få piller av hu.. :(

Så når jeg hadde forklart meg og trodde hun skulle skrive "ok" til sykehuset, så holdt hun i stedenfor en agressiv tale til meg om at jeg bare kunne glemme å prøve å få piller av hu.

Jeg spurte ikke om piller, og har aldri spurt en lege om piller i hele mitt liv.
Jeg hater piller like mye som jeg nå hater denne kjærringa.

Alle mine fordommer mot helsevesenet ble bekreftet, samt at jeg fikk noen nye fordommer.

Er jeg fornærmet og fornedret? JA!!!

Hvor frekk, arrogant og forhåndsdømmende er det egentlig lov til å være?

Hva kan man gjøre når man blir stillt overfor slik grenseløs frekkhet?

Kjære Svetlana Kirknes,
Jeg er IKKE narkoman, og jeg er IKKE interesert i dine piller.
Jeg vil bare sikre meg at kreften ikke har spredd seg. :(

Men jeg orker ikke forholde meg til en slik kjærring en gang til, så jeg venter med videre undersøkelser av kreften til jeg har fått en ny fastlege.

Hold dere langt unna dette forferdelige mennesket!