Stadion Legesenter ANS

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av Stadion Legesenter ANS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jan Henning Pedersen Skrevet

Tar seg bestandig tid til å lytte og virker kunnskapsrik og er flink til forklare. Jeg er 100% fornøyd selv om det kan være noe ventetid

Fantastisk fastlege

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Oliver er en fantastisk lege, både for meg og for sønnen min. Lytter alltid til det jeg sier, og sjekker alltid sønnen min grundig. Strålende fornøyd med han og kommer ikke til å bytte så lenge vi bor her i Telemark!

Grøss og gru

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Hatt denne legen og byttet etter noen år.
Hun klager på de ansatte, er stresset, sur, hissig og svarer frekt. Vet ikke om hun hadde blitt blidere hvor jeg hadde hatt med litt vodka til hun, kanskje hun hadde blitt mer menneskelig da.
Man må også vente opptil en time og lenger før man kommer inn til timen.
Hadde litt for høyt blodtrykk og hun mente at dette kom av noen kg for mye.
Jeg forklarte at vi hadde det i familien, men hun nektet å høre.
Jeg slanket meg 30 kg bare for å bevise det og når blodtrykket var like høyt når jeg kom tilbake så måtte hun gi seg.
Deilig å slippe å måtte gå til dette legesenteret

Hva skal du her?

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Som regel forsinket. Ringer aldri tilbake på forespørsel til kontoret. Hyggelig og blid person. Bør skjerpe rutinene i resepsjonen. Ønsker enklere tilgjengelighet

Beste legen

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Oliver er smilende, tålmodig, ordentlig, hyggelig, nøye og flink. Han tar meg alltid alvorlig, sjekker ut og er veldig hyggelig å prate med. Kan enkelt snakke om alt med han. Han er nøye og tar meg på alvor, samt gir meg god tid. Jeg stoler på han og kommer aldri til å bytte.