Stadion Legesenter ANS

Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av Stadion Legesenter ANS

Dyktig og oppdatert

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Jeg har hatt Kirkenes som fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Dyktig personale på kontoret også. Uformelle, lette å snekke med. Er meget fornøyd med hele staben, og siden jeg har hatt tre store sykkelulykker siden jeg flyttet til Skien i 2005, har det blitt mange besøk på legekontoret. De fortjener ros, ikke ris. Vi som pasienter må lære oss å si fra på en ordentlig måte om det er noe, da løser det seg vanligvis helt greit. Tommel opp for stadion legesenter!

Meget lite inntresert

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

En fast lege skal vel følge med sine pasienter? Her ble jeg ikke fulgt opp. Hadde vært syk veldig syk, kom hjem men hun ante ikke noe sier hun. Innrømmet ikke lest epikrise eller noe. Nektet å skrive ut medisiner, som spesialister hadde foreskrevet osv.

Håpløs administrasjon

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Tar aldri tlf. Sender regning til inkasso selv om du har frikort!

Henviser til interne rutiner så du må betale og selv få penger fra Helfo minus "Varselgebyrer" så du ender opp med å betale uansett.

S.Kjelbred? Sikkert hyggelig - har aldri møtt ham da en annen lege på stadion Legesenter behandlet meg i hans ferie.

Veldig fornøyd

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen vår. Tålmodig, lytter aktiv, tar oss på alvor, veldig profesjonell. Anbefaler på det sterkeste.

Kommunikasjon / Bli tatt på alvor.

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Måtte bytte lege,pga av manglende oppfølging.Hun tok meg ikke på alvor .Hun hadde heller ALDRI tid til meg,hun ba meg forte meg!!!! Fikk aldri snakket ferdig.Når jeg jeg skulle legge fram et problem,ble jeg møtte med komentarer som dette,jeg har ikke tid til dette.Hun er overhodet ikke dyktig i sitt yrke.Dette er skremmende og forkastelig.