Stadion Legesenter ANS

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av Stadion Legesenter ANS

Beste legen

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Oliver er smilende, tålmodig, ordentlig, hyggelig, nøye og flink. Han tar meg alltid alvorlig, sjekker ut og er veldig hyggelig å prate med. Kan enkelt snakke om alt med han. Han er nøye og tar meg på alvor, samt gir meg god tid. Jeg stoler på han og kommer aldri til å bytte.

O. Skjelbred er super men....

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Sekretærene på legesenteret er direkte ufyselige. De er uhøflige og frekke i telefonen (hvis de nedverdiger seg såpass at de svarer når det ringer), og yter null service overfor pasientene.
Den nedlatende holdningen deres begrenser seg dessverre ikke til telefonen, de er like ille ansikt til ansikt. Ser at flere har opplevd det på samme som meg flere år tilbake i tid, for meg er det ubegripelig at dette ikke har blitt tatt tak i!

Skjelbred derimot, er en hyggelig og empatisk lege som lytter og er imøtekommende. Ingenting vondt å si om ham! Hadde det ikke vært for at jeg er så fornøyd med legen hadde jeg byttet legesenter for lenge siden.

Ubrukelig

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Ubukelig lege om man desverre går på sterkere medisiner enn paracet. Ellers hyggelig mann. Nesten umulig å komme i kontakt med legesenteret både på telefon og på app

Dyktig og imøtekommende, grundig

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Virker veldig kunnskapsrik. Lyttet godt og var imøtekommende, tok meg seriøst.
Jeg opplevde dette som en veldig bra konsultasjon av en dyktig lege med nye erfaring.
Hun virker grundig og effektiv.

Dyktig og oppdatert

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Jeg har hatt Kirkenes som fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Dyktig personale på kontoret også. Uformelle, lette å snekke med. Er meget fornøyd med hele staben, og siden jeg har hatt tre store sykkelulykker siden jeg flyttet til Skien i 2005, har det blitt mange besøk på legekontoret. De fortjener ros, ikke ris. Vi som pasienter må lære oss å si fra på en ordentlig måte om det er noe, da løser det seg vanligvis helt greit. Tommel opp for stadion legesenter!