Bergsland Legesenter

Telefonnummer35 52 55 7035 52 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Alexander Kiellands gate 24 B 3716 Skien

Siste vurderinger av Bergsland Legesenter

God oppfølging

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Opplevde at forhåndsregler ble tatt under nyoppståtte og noe diffuse symptomer. Oppfølgingen var god

Lyttende og kunnskapsrik!

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Har hatt Margit Å. Reite som min fastlege siden årsskifte og utrolig fornøyd med henne.
Investerte i tid (min første time) på å bli kjent med hverandre, noe vi (begge to) drar nytte av nå. Det å bli trygg er kanskje det viktigste for meg som pasient og ikke minst gjensidig tillit.
Jeg føler at jeg er heldig som har fått Margit som min fastlege.

Dårlig inntrykk

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Denne beskrivelsen er gjort basert på personlige erfaringer ifm oppfølging av annet familiemedlem.
Legen virker kunnskapsrik men dårlig på kommunikasjon. Gir lite informasjon. Bruker for lang tid på det administrative slik at henvisninger tar tid. Glemmer ting. Virker ikke å ha kunnskap om hvordan kommunisere med andre instanser f.eks hjemmesykepleien eller sykehus. Tar lite ansvar for pasienten.

Fantastisk doktor

Lege: Eivind Andersen Skrevet

Faglig meget dyktig, bruker tid på deg og kan faget sitt.

Noe jeg vil trekke frem er at han tar ME diagnosen på alvor, og hjelper til med det som er mulig!

Eneste negative er at det kan være lang vente tid på timer, men det er helt greit når man er så dyktig.

Den gode lege

Lege: Eivind Andersen Skrevet

En lege med stor faglig innsikt, spesialkompetanse.
har fulgt meg som pasient i en årrekke, føler meg trygg på hans vurderinger og behandlingsløsninger. Henviser til de rette spesialister og sykehusavdelinger ved behov.