Stathelle legesenter

Krabberødveien 3 3960 Stathelle

Siste vurderinger av Stathelle legesenter

Arrogant

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Brydde seg ikke og virket ikke innteresert. Ikke egnet i omsorgsyrke. Var mest opptatt av å få folk ut døren. Klaget på stor pågang med ingen i ventesalen og ikke en bil på parkeringsplassen

Lei

Lege: Ragnhild Landsend Monsen Skrevet

Etter mange år med henne som fastslege byttet jeg nå både barna og meg. Opplever henne som at hun tar lettvint på ting og ikke hører ordentlig etter. Virker lei og gammeldags.
Servicen blandt de i resepsjonen er upåklagelig. Man kommer alltid igjennom på tlf og får raskt time.

Kompetent og effektiv

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Jeg flyttet tilbake til Bamble høsten 2018 og valgte dr. Chaudhari som min nye fastlege fordi han var yngst av de legene som hadde plass til nye pasienter. Jeg innbiller meg at unge leger er bedre oppdatert enn de som har praktisert en stund.
Etter en del konsultasjoner sitter jeg igjen med det beste inntrykk av dr. Chaudhari, se overskriften.
Jeg ser at enkelte pasienter opplever ham som arrogant, men vis meg en lege som ikke er det.

Alltid dårlig tid.

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Denne legen har alltid dårlig tid, er utålmodig og avvisende. Han er ikke interessert i å lytte til pasienten, eller gå i dialog, men avbryter før man har snakket ferdig og trekker forhastede konklusjoner basert på noe jeg tolker som forutinntatthet.
Hver gang jeg har vært hos han har jeg hatt følelsen av å forstyrre en som har langt viktigere ting fore.
Opplever han som arrogant og nedlatende og har byttet fastlege.

Annet personale på legesenteret er effektive, hyggelige og flinke.

Møter deg meg forståelse, innsikt og handling

Lege: Sveinung Vatnedalen Skrevet

Vatnedalen er en god lege som møter deg der du er og handler når det trengs. Han har god innsikt og kunnskap.