Stathelle legesenter

Krabberødveien 3 3960 Stathelle

Siste vurderinger av Stathelle legesenter

Kompetent og effektiv

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Jeg flyttet tilbake til Bamble høsten 2018 og valgte dr. Chaudhari som min nye fastlege fordi han var yngst av de legene som hadde plass til nye pasienter. Jeg innbiller meg at unge leger er bedre oppdatert enn de som har praktisert en stund.
Etter en del konsultasjoner sitter jeg igjen med det beste inntrykk av dr. Chaudhari, se overskriften.
Jeg ser at enkelte pasienter opplever ham som arrogant, men vis meg en lege som ikke er det.

Alltid dårlig tid.

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Denne legen har alltid dårlig tid, er utålmodig og avvisende. Han er ikke interessert i å lytte til pasienten, eller gå i dialog, men avbryter før man har snakket ferdig og trekker forhastede konklusjoner basert på noe jeg tolker som forutinntatthet.
Hver gang jeg har vært hos han har jeg hatt følelsen av å forstyrre en som har langt viktigere ting fore.
Opplever han som arrogant og nedlatende og har byttet fastlege.

Annet personale på legesenteret er effektive, hyggelige og flinke.

Møter deg meg forståelse, innsikt og handling

Lege: Sveinung Vatnedalen Skrevet

Vatnedalen er en god lege som møter deg der du er og handler når det trengs. Han har god innsikt og kunnskap.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ragnhild Landsend Monsen Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Hun har mye kunnskaper, og føler meg ganske trygg på henne. Kunne ikke tenkt meg å bytte fastlege.

Avvisende og bagatelliserende

Lege: Fredrik Fareid Skrevet

Virker avvisende og bagatelliserende, Selv når man kommer tilbake med et vedvarende problem er det vanskelig å få til noen ytterligere prøvetaking eller videre henvisning. Han er ikke god på kommunikasjon og det blir vanskelig å ha tillit til om han tar pasienten på alvor.
Kontorpersonalet burde være litt mindre arrogante, muligens ta et kurs i service og kundebehandling.