Stathelle legesenter

Krabberødveien 3 3960 Stathelle

Siste vurderinger av Stathelle legesenter

God kompetanse men virker uinteressert

Lege: Fredrik Fareid Skrevet

Ser mer på pc skjermen enn pasienten, får følelsen av at han vil bli fortest mulig ferdig med pasienten.

Hyggelig fyr

Lege: Thomas Nordstrand Skrevet

Men ikke fornøyd med at han tok seg betalt for timer under svangerskap som skulle vært gratis! Hadde mine sjekk hos han i stede for helsesøster.

Arrogant

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Brydde seg ikke og virket ikke innteresert. Ikke egnet i omsorgsyrke. Var mest opptatt av å få folk ut døren. Klaget på stor pågang med ingen i ventesalen og ikke en bil på parkeringsplassen

Lei

Lege: Ragnhild Landsend Monsen Skrevet

Etter mange år med henne som fastslege byttet jeg nå både barna og meg. Opplever henne som at hun tar lettvint på ting og ikke hører ordentlig etter. Virker lei og gammeldags.
Servicen blandt de i resepsjonen er upåklagelig. Man kommer alltid igjennom på tlf og får raskt time.

Kompetent og effektiv

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Jeg flyttet tilbake til Bamble høsten 2018 og valgte dr. Chaudhari som min nye fastlege fordi han var yngst av de legene som hadde plass til nye pasienter. Jeg innbiller meg at unge leger er bedre oppdatert enn de som har praktisert en stund.
Etter en del konsultasjoner sitter jeg igjen med det beste inntrykk av dr. Chaudhari, se overskriften.
Jeg ser at enkelte pasienter opplever ham som arrogant, men vis meg en lege som ikke er det.