Stathelle legesenter

Krabberødveien 3 3960 Stathelle

Siste vurderinger av behandlere ved Stathelle legesenter

Skeptisk lege.

Lege: Ragnhild Landsend Monsen Skrevet

Går til lege veldig sjeldent. Terskelen er veldig høy for å gå. Når alt da blir bagatellisert så er det veldig frustrerende.

Forståelsesfull, lun og åpen.

Lege: Thomas Nordstrand Skrevet

Han går d an å snakke med. Han skjønner hvor skoen trykker. Han tar seg til til å lytte og stiller gode spørsmål. Virker sikker, men ikke selvsikker.

Bedre lege finner du ikke!

Lege: Nathalie Simonsen Skrevet

Nathalie har din fulle oppmerksomhet fra du kommer inn til timen og drar igjen og lytter til alt du har å si. Hun er dyktig i jobben sin og man ser tydelig at hun kan sitt fagfelt. Opplevde en forferdelig lege som jeg raskt byttet fra da hun ikke ville ta meg på alvor, og Nathalie tok imot med åpne armer og fant svaret på problemet med en gang. Hun er flink til å lytte etter dine behov og hjelper deg med å finne den løsningen som passer deg best. Hun har aldri dårlig tid og passer på at du forstår hva hun forteller. Hun virker som en snill og omsorgsfull person som vil ditt beste og avslutter gjerne timen med å si «si ifra om det er noe». Anbefales på det sterkeste!

Effektiv, Kunnskapsrik,Korrekt og Hyggelig.

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Dette er en lege som gjør en meget god jobb, uten unødvendig snikksnakk.Han er direkte, og sender deg videre ved behov.Han er også flink med småoperasjoner. Vorter ,føflekker, osv.
Føler meg trygg og ivaretatt som pasient, og kan anbefale han som fastlege.Liten ventetid på timer.

Meget godt fornøyd

Lege: Sveinung Vatnedalen Skrevet

Har hatt han siden han kom til Bamble, men han er vel snart pensjonist.
Han sender meg dit det er behov for andre sjekker, det liker jeg godt.👍