Legene i Arkaden

Bruene 1 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Arkaden

Meget bra

Lege: Christine Lund Langeland Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Lytter til det du sier og handler ut i fra det. Man føler seg sett og forstått, noe som gjør konsultasjonen til en meget god opplevelse.

Et eksempel til etterfølgelse for andre leger.

Møter pasienten med respekt

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Jeg byttet fastlege pga. manglende tillit hos tidligere fastlege. Møte med Draugedalen ble et positivt møte i en sårbar situasjon. Han tar seg tid, lytter, stiller spørmål. Jeg opplever han som genuint opptatt av pasienten og han utviser stor grad av medmenneskelighet samtidig som han stiller krav. Jeg opplever han som en god sparringspartner som er opptatt av å finne gode varige løsninger sett ut fra den helsesituasjonen pasienten har. Kan anbefales

Veldig bra

Lege: Else Worren Nygård Skrevet

Kjempefornøyd, spesielt med at hun ikke nøler med å henvise videre om hun selv er usikker. Føler at jeg blir tatt alvorlig.

Veldig fornøyd

Lege: Christine Lund Langeland Skrevet

Jeg har en lang sykdomshistorie, og har blitt ignorert eller ikke tatt alvorlig av de fleste leger. Christine sjekker alt, og nøler ikke å sende videre. Og det viser seg at det ofte faktisk er noe som er galt. Hun har løst et par mysterier som i årevis har blitt avslått som innbilning av andre leger, som var kjapt å fikse når jeg fikk de rette medisinene.
Hun deler ikke ut medisiner i hytt og gevær, men er heller ikke unødvendig tilbakeholden med dem,

Hun er hyggelig og rolig. Enten så husker hun meg fra gang til gang, eller så er hun flink til å lese notater før pasientene kommer inn.

Hun har vært svært flink med barna mine.

Den beste legen jeg kunne hatt

Lege: Else Worren Nygård Skrevet

Først av alt er hun utrolig flink. Tar seg tid og vet hva hun gjør. Jeg føler meg trygg hos henne og at hun tar meg på alvor. Vil mitt beste og jeg er egentlig bare takknemlig for at jeg er så heldig at jeg er på hennes liste. Heldigvis har barna mine henne som lege og de reiser langt for å komme til henne. En stor støtte i små og stire utfordringer. Ringer på dagen om jeg trenger det og får time så raskt som jeg trenger. Noen ganger dagen etter, andre ganger kan det vente noen uker, men det er avhengig av hva jeg trenger henne for.